سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70286
|
12:23 - 1396/05/31
نسخه چاپی

فرماندار مشگین‌شهر:

مجتمع 10 هزار رأس گاو شیری در مشگین شهر ایجاد می‌شود

مجتمع 10 هزار رأس گاو شیری در مشگین شهر ایجاد می‌شود
فرماندار مشگین‌شهر با بیان اینکه مجتمع 10 هزار رأس گاو شیری در بخش مرادلو ایجاد می‌شود، گفت: فاز اول این طرح با 2000 رأس و با سرمایه 850 میلیارد ریال آغاز و تا سه سال آینده به 10 هزار رأس گاو شیری ارتقاء می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین‌شهر در نشست با سرمایه گذاران بنیاد تدبیر از حل مشکل سرمایه گذاری برای ایجاد مجتمع 10 هزار رأس گاو شیری در بخش مرادلو خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: براساس رایزنی های انجام گرفته، سرمایه گذاری در فاز اول این طرح به میزان 850 میلیارد ريال برآورد شده که فاز اول آن از 2000 رأس گاو شیری در طول سه سال شروع و در آینده نزدیک این رقم به 10 هزار رأس ارتقاء خواهد یافت.

 

فرماندار مشگین‌شهر در این نشست با تشریح اهمیت سرمایه گذاری در بخش دامپروری و استعداد منطقه افزود: رونق اقتصادی منطقه و اشتغال آفرینی از ثمرات این طرح بوده و کلیه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح را برای حمایت و رفع مشکل سرمایه گذار فراخواند.

 

وی با بیان اهمیت سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهرستان تصریح کرد: افق رو به توسعه‌ی متوازن در شهرستان مشگین‌شهر در حوزه های گردشگری، کشاورزی و صنایع و معادن ترسیم شده و سرمایه گذاران می‌توانند با اطمینان خاطر درحوزه های یاد شده سرمایه گذاری کنند.

 

رحیمی‌زاد با یادآوری اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: بی شک تنها راه رونق اقتصاد منطقه و بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاهی و اشتغال آفرینی حمایت و بسترسازی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهرستان خواهد بود.

 

وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری‌های انجام یافته درحوزه گردشگری و حضور سرمایه گذاران مطرح در شهرستان گفت: این سرمایه گذاری‌ها باعث خواهد شد نگرش مردم و جوانان جویای کار از استخدام دولتی به فعالیت در بخش‌های خصوصی و سرمایه گذاری تغییر و زمینه ثبات اشتغال و کاهش آمار بیکاری و تولید ایده و فکر فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد