کد خبر: 70289
|
13:41 - 1396/05/31
نسخه چاپی

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل:

وضعیت تولید تخم مرغ در اردبیل مطلوب است/ پیش بینی افزایش تولید گوشت سفید

وضعیت تولید تخم مرغ در اردبیل مطلوب است/ پیش بینی افزایش تولید گوشت سفید
رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بررسی ها نشان می دهد که میزان تولید گوشت سفید در این استان بیش از میزان برنامه ریزی شده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عدیل سروی امروز در جمع خبرنگاران از برنامه‌ریزی‌ها برای تثبیت وضعیت تولید محصولات راهبردی کشاورزی و دامپروری در استان اردبیل خبر داد و گفت: وضعیت تولیدات انواع گوشت در این استان  مطلوب بوده و اردبیل یکی از استان‌های ممتاز تولید گوشت است.

وی درباره آخرین وضعیت تولید گوشت قرمز و سفید در استان اردبیل اظهار کرد: سال گذشته به ترتیب ۳۰ و 40 هزار تن گوشت قرمز و گوشت سفید در این استان تولید شده بود که طبق برنامه ریزی امسال این میزان افزایش می‎یابد.

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی میزان تولید گوشت قرمز و گوشت سفید  در سال 96 در این استان به ترتیب ۲۹.۷ و ۴۰.۴ هزار تن پیش بینی شده بود  که بررسی ها  حاکی از این است که میزان تولید بیش از این مقدار خواهد بود.

وی گفت: طبق بررسی‌ها در سالجاری ۳۰ هزار تن گوشت قرمز و ۴۲ هزار تن گوشت سفید در استان اردبیل تولید خواهد شد.

سروی وضعیت تولید تخم در استان اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:  برای امسال تولید  ۹ هزار تنی تخم مرغ برنامه‌ریزی شده است که نسبت به پارسال 500 تن افزایش دارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد