سرویس: سرعین
کد خبر: 70290
|
13:46 - 1396/05/31
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد؛

احداث کمپ تیم ملی با اعتبار 150 میلیارد تومان در سرعین

احداث کمپ تیم ملی با اعتبار 150 میلیارد تومان در سرعین
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث کمپ تیم های ملی و ورزشی با اعتباری بیش از 150میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، ایوب بهتاج در مورد ایجاد کمپ ورزشی در استان اردبیل گفت: با رایزنی های انجام شده و همکاری هایی که ادارت مربوطه داشتند، 80 درصد کارهای اداری این امر مهم انجام گرفته است و امید واریم امور باقیمانده دیگر هم به زودی زودپایان یابد تا کار عملیاتی احداث کمپ شروع شود.

بهتاج افزود:این کمپ با اعتباری بیش از 150میلیارد تومان در سرعین ایجاد خواهد شد که شامل چند زمین ورزشی فوتبال ، خوابگاه ورزشکاران ، سالن غذا خوری، سالن های بدنسازی ، سالن های بازیهای توپی ودیگر رشته های ورزشی خواهد شد.
به گفته یکی از مسئولین این کمپ توسط بخش خصوصی و در زمین شخصی احداث خواهد شد.
 
طرح کمپ تیم ملی در سرعین در سفر استانی دولت وقت در سال 88 جزو مصوبات هیئت دولت در استان اردبیل قرار گرفت و گرچه  مطالعات اولیه و مکان یابی برای اجرایی شدن این طرح انجام شد اما عملیاتی شدن این طرح تاکنون در حد حرف مانده بود.
یکی از عمده مشکلات احداث کمپ در سرعین نبود زمین مورد نیاز برای پروژه ای به این عظمت بود که گویا سرمایه گذار این مشکل را نیز با در اختیار داشتن زمین حل کرده است.
 
هم اکنون اکراین، اتریش ، ترکیه و ارمنستان ایستگاه های موقت تیم های لیگ برتری  ایران برای تمرین شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد