سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70293
|
14:45 - 1396/05/31
نسخه چاپی

دستگيری 2 قاچاقچي با محموله 800 ميليونی سيگار خارجی در نير

دستگيری 2 قاچاقچي با محموله 800 ميليونی سيگار خارجی در نير
فرمانده انتظامی شهرستان "نير" از دستگيری 2 قاچاقچی خبر داد و گفت: در بازرسی از سواری پرايد مورد استفاده قاچاقچيان محموله 800 ميليون ريالی سيگار خارجی كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سرهنگ "عادل منير" اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مقابله با فعاليت های قاچاقچيان و ناامن كنندگان اقتصاد كشور صبح امروز كارآگاهان پليس آگاهی "نير" هنگام گشت زنی انتظامی در خيابان "امام خمينی (ره)" به يك دستگاه سواری پرايد مشكوك و جهت بازرسی خودرو را متوقف كردند.

وی افزود: كارآگاهان پليس آگاهی در بازرسی از اين خودرو 169 هزار و 600 نخ سيگار خارجی قاچاق كه بدون مجوز و مدارك قانونی حمل مي شد، كشف و 2 قاچاقچی را در اين رابطه دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نير" با اشاره به اينكه قاچاقچيان محموله سيگار خارجی قاچاق را از غرب كشور بارگيری و قصد انتقال آن به اردبيل را داشتند، تصريح كرد: ارزش سيگارهای كشف شده در اين عمليات 800 ميليون ريال اعلام شده است.

سرهنگ "منير" خاطرنشان كرد: قاچاقچيان دستگيرشده با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايی شده و خودروی مورد استفاده آنان توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد. 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد