سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70298
|
00:43 - 1396/06/01
نسخه چاپی

همزمان با شب شهادت جواد الائمه؛

یادواره شهید مدافع حرم "حججی" درخلخال برگزار شد+تصاویر

یادواره شهید مدافع حرم "حججی" درخلخال برگزار شد+تصاویر
همزمان با شب شهادت جواد الائمه یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی و 19 شهید والامقام مسجد محمد رسول الله خلخال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، همزمان با شب شهادت جواد الائمه با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان خلخال یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی و 19 شهید والامقام مسجد محمد رسول الله برگزار شد.

در این یادواره شهرستانی حجت الاسلام عبدالله رضایی جانباز مدافع حرم و  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشکین شهر در سخنانی تنها راه نجات اسلام از جنگال استکبار و فتنه و کفر را متوسل شدن به اهل بیت و رهروی از شهدا عنوان نمود.

حجت الاسلام رضایی گفت: پیروزی های اخیر رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف کشور عراق ، سوریه  دشمنان را بر آن داشت تا یکی از عزیزتران فرزندان این خاک را همچون مولایش حسین ابن علی (ع) به شهادت برساند و شهادت شهید محسن حججی  در یک نگاه واقعه غمبار شهادت امام حسین (ع) را در ذهن ها تداعی ساخت.

وی با اشاره به این مطلب که  ما هنوز به شهید محسن حججی ها نیاز داریم افزود: اگر ما شهادت شهید حججی را از نزدیک نمی دیدیم تاریخ را باور نداشتیم و شهادت شهید محسن حججی یک حجت برای مردم بود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه مشکین شهر اظهار داشت: از 200 سال گذشته  ایران و کشور های اسلامی مورد طمع دنیا بوده و اگر اکنون حرفی برای گفتن در جهان در بین قدرت های شرق و غرب داریم همه از عزت آفرینی شهید آقایی ها ، شهید حججی ها است.

قرائت تواشیح و مدیحه سرایی در سوگ شهیدان و سینه زنی در عزای شهادت جواد الائمه   از دیگر برنامه های این یادوراه شهدا در خلخال بود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد