سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70336
|
15:22 - 1396/06/01
نسخه چاپی

در آستانه آغاز هفته دولت انجام شد؛

بازدید امام جمعه و استاندار اردبیل از پروژه های عمرانی اصلاندوز مغان+تصاویر

بازدید امام جمعه و استاندار اردبیل از پروژه های عمرانی اصلاندوز مغان+تصاویر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه استاندار اردبیل با حضور در اصلاندوز مغان از پروژه های عمرانی و اقتصادی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،در آستانه آغاز هفته دولت،امروز شهرستان پارس آباد و اصلاندوز میزبان آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،مجید خدابخش استاندار اردبیل و جعفر فهیمی معاون امور عمرانی استانداری بود.

ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه مسئولان ارشد استان در بدو ورود به اصلاندوز از سیفون در حال احداث دره رود در مسیر کانال اصلی خداآفرین بازدید کردند.

 امام جمعه و استاندار اردبیل در ادامه از مزارع آبیاری تحت فشار ناحیه عمرانی شبکه پایاب سد خداآفرین در دشت فتحعلی و اجرای پروژه کانال کشی پایاب نیز بازدید کردند و مدیرکل امور آب استان اردبیل نیز گزارشی از روند اجرای پروژه پایاب سد خداآفرین ارائه داد.

بازدید از فرودگاه شهرستان پارس آباد از دیگر برنامه های سفر یکروزه امام جمعه و استاندار اردبیل به شهرستان بود که آیت الله عاملی کیفیت و آماده سازی فرودگاه شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

طرح عظیم بیمارستان ۱۶۰تختخوابی، مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی و کلینیک تخصصی درمانی پارس آباد دیگر طرح هایی بود که مورد بازدید استاندار و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل قرار گرفت.

در ادامه، بازدید از مدرسه شبانه روزی بایندور اصلاندوز که از طریق بنیاد برکت به اتمام رسیده از برنامه های مهم سفرمسئولان ارشد استان بشمار رفت.

همچنین کلنگ گازرسانی به 51 قشلاق اصلاندوز و اسلام آباد مغان توسط امام جمعه و استاندار اردبیل به زمین زده شد.

به گزارشارس تبار،امام جمعه اصلاندوز،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز و اسلام آباد،فرمانده سپاه ناحیه عشایری و سپاه پارس آباد و جمعی از مدیران کل،مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان و بخش،فرماندهان نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه،امام جمعه و استاندار اردبیل را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد