سرویس: اقتصادی
کد خبر: 70383
|
18:20 - 1396/06/02
نسخه چاپی

فرماندار گرمی:

هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت است

هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت است
فرماندار گرمی گفت: دولت خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان گرمی انجام داده است و هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکردهاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،ابراهیم امامی فرمانداری گرمی مغان در دیدار با امام جمعه شهرستان گرمی که بهمراه روسای دستگاههای اجرایی به مناسبت اولین روز از هفته دولت صورت گرفت، گفت: دولت خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان گرمی انجام داده است و هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکردهاست.

 

فرماندار گرمی گفت: در بحث مهار آب های مرزی از محل صندوق توسعه ملی برای سدهای عمارت و تازه کند انگوت مبلغ بیش از 4هزار میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

 

وی افزود: عملیات اجرایی 3هزار و 700هکتار از اراضی پایاب سد عمارت در راستای بهبود اراضی با اعتبار 1 میلیارد 200میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی امسال شروع می شود.

 

امامی در حوزه راه سازی به آغاز عملیات اجرایی 5 کیلومتر چهار خطه کردن ورودی شهر گرمی با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات زیر سازی و شروع آسفالت ریزی 20 روستا ، آسفالت ریزی جاده قدیم لنگان بطول 10 کیلومتر و اسفالت ریزی جاده انگوت به مرکز شهر به طول 7 کیلومتر اشاره کرد و گفت: جاده گردشگری داشدیبی به اوماسلان از محل اعتبارات ملی به طول 10 کیلومتر شروع می شود.

 

فرماندار گرمی با اشاره به گاز رسانی به 162 روستا در دولت تدبیر و امید اظهار کرد:  عملیات اجرایی 42 روستا با اعتبار بیش از 70 میلیارد ریال در این هفته افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

وی در حوزه برق رسانی به جایگزینی سیم مسی با کابل های خود نگهدار به طول 20 کیلومتر با اعتبار  10 میلیارد ریال، شیرآلات بهداشتی قهرمان با اعتبار 91 میلیارد ریال، اجرای طرح پایاب سد گیلارلو به مساحت 630 هکتار با اعتبار 160 میلیارد ریال و افتتاح نیروگاه برق cup با اعتبار 12 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی. اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان هم عملیات اجرایی 5 مرکز بهداشت آغاز وتجهیز بیمارستان ولایت با اعتبار 12 میلیارد ریال، نصب دستگاه تمام دیجیتال رادیولوژی بیمارستان ولایت و مرکز سلامت شهدای روستای اظماره با اعتبار بیش از 7هزار میلیون ریال اانجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد