سرویس: اقتصادی
کد خبر: 70460
|
19:38 - 1396/06/04
نسخه چاپی

در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح 76 پروژه عمرانی با 76 میلیارد تومان در شهرستان پارس آباد + تصاوير

	افتتاح 76 پروژه عمرانی با 76 میلیارد تومان در شهرستان پارس آباد + تصاوير
با حضور مسئولان استاني و شهرستاني در سومين روز از هفته دولت، 76 پروژه عمرانی و خدماتي با اعتبار 76 میلیارد تومان در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، در سومین روز از هفته دولت، همزمان 76 پروژه عمرانی، خدماتي و اقتصادي با حضور ناصر نصيري معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل، ماريا موسوي مديركل سياسي استانداري، اكبر صمدي فرماندار و شماری از مدیران اجرایی استاني و شهرستاني افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ناصر نصيري معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل امروز در آيين افتتاح پروژه‌های شهرستان پارس آباد با بيان اينكه دولت در تکمیل و اختصاص اعتبار به پروژه‌های عمرانی منطقه مغان توجه ويژه اي دارد، اظهار داشت: با بهره‌گیری از این پروژه‌ها شاهد تحقق اهداف مورد نظر دولت و رشد و توسعه منطقه خواهيم بود.

وي با اعلام اينكه هفته دولت فرصتی مناسب برای تشریح عملکرد دولت است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در طول هفته دولت در شهرستان پارس آباد 76 پروژه با اعتبار 76 میلیارد تومان در این شهرستان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد که انتظار داریم با همکاری و مشارکت مسئولان شاهد اشتغال‌زایی مطلوب در منطقه و کاهش معضل بیکاری باشیم.

ناصر نصیری تاكيد كرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و اشتغالزايي در كشور از اهداف مهم دولت است که با ارائه راهکارهای اساسی و اتخاذ تصمیمات مهم می‌توان در این راستا گام‌های هدفمند و اساسی برداشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در چهار ساله اخیر در مرکز استان تصريح كرد: در مجموع طی این چهار سال پروژه‌های عمرانی متعددی در استان اجرایی و افتتاح شده است که پروژه عظيم پاياب سدخداآفرين از جمله اين پروژه ها است.

گفتني است، در سفر معاون سياسي امنيتي استاندار اردبيل، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدا با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومان، مركز غربالگری سرطان و شیمی درمانی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، جايگاه سوخت پروما ورزند با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان و افتتاح درمانگاه شبانه روزي اباصالح مسكن مهر پارس آباد با اعتبار 2 میلیارد تومان افتتاح به بهره برداری رسیدند.

 

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد