سرویس: سیاسی
کد خبر: 70485
|
13:19 - 1396/06/05
نسخه چاپی

سخنگوی شورای شهرگرمی مطرح کرد؛

شورای پنجم در راستای تعامل با مسئولان پیش می رود

شورای پنجم در راستای تعامل با مسئولان پیش می رود
سخنگوی شورای شهرگرمی گفت: شورای پنجم قصد دارد در راستای تعامل با مسئولان پیش برود و خدمتگزار مثمر ثمری برای مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، عباس عزیزی سخنگوی شورای شهرگرمی گفت: به خواست خدا در این مدت با بهره گیری از منویات بزرگان شهر در کنار استفاده از پتانسیل مسئولان، گرمی در پیشرفت و توسعه شتاب خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است تصریح کرد: وجود مسئولان در کنار مردم و اعضای شورا اسلامی برای رسیدن به خواسته های مردم و مطالبات کارگشا خواهد بود وشورای اسلامی جدید دست همکاری به سوی مسئولان شهر دراز می کند.

سخنگوی شورا شهرگرمی با اشاره به اینکه مطمئن باشید شورای پنجم بی چالش خواهد بود برعملی شدن قول و وعده های داده شده از سوی اعضای شورای اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شورای پنجم در راستای تعامل با مسئولان پیش می رود، گفت: هدف و نیت تمامی اعضای شورای اسلامی خدمت به مردم است.

عزیزی بابیان اینکه انتخاب شهردار یکی از وظایف شوراها است گفت: انتخاب فرد دیگری به‌ عنوان شهردار گرمی بیانگر عدم توانایی شهردار سابق و یا عدم رضایت از وی نیست؛ بلکه یک مصلحت و ضرورت کاری است.

وی با بیان این‌که اعضای شورا تصمیم گرفتند تا زمان انتخاب شهردار، حسن زاده سرپرستی شهرداری را به‌عهده بگیرد، ضمن تشکر از قبول مسئولیت توسط حسن زاده با اشاره به فعالیت شهرداری‌ها گفت: فعالیت شهرداری‌ها، روزانه و حتی لحظه‌ای است وبنابراین، فعالیت‌ها در دوره‌ سرپرستی نیز باید همچون گذشته استمرار داشته باشد.

عزیزی افزود: روند تکمیل پروژه‌ها و فعالیت‌های روزانه‌ شهرداری، باید همچنان با قوت ادامه داشته باشد.

وی به پروسه‌ انتخاب شهردار نیز اشاره کرد و گفت: اعضای شورا برای انتخاب شهردار گرمی با رایزنی و بررسی فراوان، در تلاش است آنچه که به خیر و صلاح شهر گرمی است، اتفاق بیفتد.

سخنگوی شورای شهر گرمی همچنین از تصویب پاداش نقدی برای کارکنان شهرداری بمناسبت عید قربان نیز خبرداد و تصریح کرد: ازجمله مواردی که باعث می‌شود افراد انگیزه بیشتری برای کار و خدمت داشته باشد، تامین معیشت آنها است و من بعد کارکنان شهرداری براساس رضایت مسئول مربوطه و اهالی از عملکردشان، مستحق تشویق و یا بالعکس تنبیه خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به این‌که شورای پنجم فقط ناظر بر عملکرد شهرداری نیست، گفت: شورا با قدرت پشتیبان شهرداری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد