سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70491
|
16:41 - 1396/06/05
نسخه چاپی

فرماندار سرعین خبرداد؛

صدور مجوز پرواز هواپیماهای تفریحی درآسمان سرعین

صدور مجوز پرواز هواپیماهای تفریحی درآسمان سرعین
فرماندار سرعین گفت:موافقت اصولی و صدور مجوز ایمنی برای شرکت "ققنوس پرواز" برای پرواز هواپیماهای فوق سبک تفریحی در سرعین انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،فرماندار سرعین در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت:خوشبختانه در شهرستان سرعین تعاملات و همکاری تشکل‌های بخش خصوصی و دولت مثال زدنی است و در این زمینه تا کنون توانستیم رضایت عمده گردشگران را فراهم سازیم که نمونه بارز آن برگزاری جشنواره‌های متعدد در چهار سال گذشته است.

عاطف ناصری با اشاره به ایام گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ده پروژه با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان در شهرستان سرعین خبر داد و افزود: مهمترین پروژه افتتاح شده در این هفته سیستم دفع فاضلاب شهری است که عمده مشکلات محیط زیستی شهر سرعین را حل خواهد کرد.

فرماندار سرعین جایگاه سرعین در حوزه ورزشی در کشور را مهم قلمداد کرد و گفت: حضور تیم‌های بزرگ ورزشی در رشته‌های مختلف و میزبانی شایسته آنها توسط هتلداران این شهرستان تایید بر این مدعا است.

وی تصریح کرد:خانه کشتی سرعین در حال احداث است و خانه کوهنوردی نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار سرعین عنوان کرد:موافقت اصولی و صدور مجوز ایمنی برای شرکت "ققنوس پرواز" برای پرواز هواپیماهای فوق سبک تفریحی در سرعین انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه مراکز بهداشتی درمانی از نیازهای الویت دار سرعین است گفت: مرکز جامع سلامت شهر سرعین در مساحت۱۸۰۰ مترمربع در پشت مرکز بهداشت درمان با اعتبار  ۴ میلیارد تومان و ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال  احداث است که  در هفت ماه  آینده تکمیل خواهد شد.

ناصری از شهرستان سرعین به عنوان مرکز ثقل اشتغالزایی در حوزه گردشگری در استان اردبیل یاد کرد و افزود: امسال ۲۷۵۰ نفر بیمه شده تامین اجتماعی ثبت شده نشان از پتانسیل بالای گردشگری این شهرستان در زمینه اشتغال دارد.

وی افزود:  مجتمع گردشگری بهشت روستای کلخوران با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و قرار است در این مجموعه کمپ های گردشگری با افزایش فضای سبز در این‌منطقه داشته باشد .

فرماندار سرعین گفت:دیدار با خانواده شهدا،غبار روبی مزار شهدا و سرکشی از روستاهای بخش سبلان و مرکزی در روزهای  دوشنبه و چهارشنبه و بررسی مسایل و مشکلات اهالی این بخش از دیگر برنامه های هفته دولت در سرعین است.

وی یادآور شد : مجتمع خدماتی رفاهی گنج پدر 2 (جایگاه سوخت ) با اعتبار ۷ میلیارد تومان که یکی از نیازهای گردشگران است  در کمتر از یکسال توسط بخش خصوصی در ورودی سرعین احداث شده است که در این هفته افتتاح می شود.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های عمرانی در روستاهای سرعین گفت:نزدیک یک میلیارد تومان برای امورات عمرانی در روستاها هزینه شده است.

فرماندار سرعین در پایان سخنان خود با اشاره به این که سرعین مجهز به سه آمبولانس شده است گفت:پایگاه اورژانس که یکی از ضروریات برای شهر توریستی همچون سرعین است احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد