سرویس: اجتماعی
کد خبر: 70524
|
17:16 - 1396/06/06
نسخه چاپی

با دستور دادستان پارس آباد

اسكله قايقراني و فعاليتهاي تفريحي شهرك مغان به حالت تعلیق درآمد

	اسكله قايقراني و فعاليتهاي تفريحي شهرك مغان به حالت تعلیق درآمد
با دستور دادستان شهرستان پارس آباد، اسكله قايقراني و تمامی فعالیتهای تفريحي و ورزشي در دریاچه شهرک مغان به حالت تعليق درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، بنا به دستور دادستان شهرستان پارس آباد مغان راه اندازی اسکله قایقرانی و هرگونه فعالیتهای تفریحی و ورزشی در دریاچه شهرک مغان (شهرك آيت الله غفاري) تعطیل و به حالت تعلیق در آمد.

بر اساس اين گزارش، دادستان پارس آباد طی نامه ای کتبی به بخشدار مربوطه از تعطیلی این مرکز به دلیل عدم دریافت مجوز از مراجع مربوطه و صدور مراحل قانوني، دستور لغو و تعلیق فعالیتهای گردشگری و تفریحی دریاچه شهرک را صادر کرده است.

پیرو دستور دادستانی مبنی بر توقف فعالیتهای تفریحی و گردشگری، فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در نامه ای خطاب به بخشداران شهرستان توقف کلیه فعالیتهای گردشگری و تفریحی را بنا به خواست دادستان پارس آباد تعطیل و تا اخذ کامل مجوزهای لازم از مراجع مربوطه آن را کن لم یکن اعلام کرده است‌.

گفتني است، نخستین اسکله قایقرانی در دریاچه شهرک مغان پارس‌آباد 17 مرداد 96 به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در بین شهروندان افتتاح و راه‌اندازی شده بود كه بعد از 20 روز فعاليت، به دلیل نداشتن مجوز از مراجع مربوطه به حالت تعليق درآمد.

 

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد