سرویس: اجتماعی
کد خبر: 70677
|
12:19 - 1396/06/12
نسخه چاپی

رئیس شورای شهر اردبیل مطرح کرد؛

نقش کلیدی "آموزش"در کاهش آسیب های اجتماعی/ جو خوبی در بین اعضای شورای شهر حاکم است

نقش کلیدی "آموزش"در کاهش آسیب های اجتماعی/ جو خوبی در بین اعضای شورای شهر حاکم است
رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه آموزش و آگاه سازی شهروندان نقش کلیدی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد گفت: باید با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در راستای کاهش معضلات اجتماعی اقدام شود.

علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان‌مادر خصوص مشکلات و معضلات مربوط به حوزه اجتماعی در استان گفت: باید با رویکردی مناسب تلاش شود تا آسیب های اجتماعی کنترل و به حداقل برسد.

پوستی با بیان اینکه آموزش و آگاه سازی شهروندان نقش کلیدی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد گفت: باید با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در راستای کاهش معضلات اجتماعی اقدام شود.

وی درخصوص افزایش آمار طلاق و خشونت در استان اردبیل اظهار کرد: در بروز آسیب‌های اجتماعی عوامل متعددی از جمله اقتصاد خانوار و فقر فرهنگی نقش دارند که لازم است در هر حوزه به صورت متوازن برنامه ریزی داشته باشیم.

پوستی در ادامه در خصوص حواشی اخیر شورای شهر اردبیل در انتخاب شهردار نیز اظهار کرد: متاسفانه حواشی ایجاد شده خارج از شورا است و در بین اعضا جو خوبی حاکم است.

وی در خصوص کمپین های ایجاد شده در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت: ایجاد کمپین ممکن است انعکاس افکار عمومی باشد و اعضای شورا نیز قطعا به نظرات و دیدگاههای مردم احترام می گذارد اما کمپین‌هایی که در آن به اعضای شورا و دیگر افراد توهین شود مناسب نیستند.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به نبود مراکز پژوهشی در راستای نظرسنجی علمی افکارعمومی گفت: در این شرایط کمپین‌ها می تواند کمکی برای درک افکار عمومی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد