سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70885
|
11:19 - 1396/06/21
نسخه چاپی

معاون پیشگیری ناجا در سفر به اردبیل:

وضعیت کلانتری‌های استان اردبیل مطلوب نیست/ تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی مرزها تامین شده است

وضعیت کلانتری‌های استان اردبیل مطلوب نیست/ تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی مرزها تامین شده است
معاون پیشگیری از جرایم ناجا در سفر به اردبیل، گفت: تصمیم قوای سه گانه، ستاد کل و نظام بر تقویت دفاعی و تجهز اپتیکی مرزها بوده که بخشی از آن انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سردار محمد شرفی معاونت پیشگیری از جرایم ناجا در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران در سالن کنفرانس مطبوعاتی سالن ولایت ولایت سپاه استان اردبیل، در پاسخ به سوال خبرنگار آذرسلام مبنی بر اینکه؛ در صورت وقوع حملات تروریستی مانند عملیات اخیر تهران در استان مرزی اردبیل، امکانات و تجهیزات امنیتی تامین شده است یا خیر؟ اظهار داشت:  یکی از اولویت‌های نظام و قوای سه گانه تقویت امنیت مرزها است که در الویت ستاد کل نیروهای مسلح، قرار دارد.

وی ادامه داد: تامین امنیت دفاعی مرزها به جد در دستور کار و در مرحله اجرایی بوده و امنیت فعلی مرزها به نسبت گذشته خیلی فرق کرده و امکانات الکترونیکی و اپتیکی برای مرزها پیش بینی شده است.

شزقی گفت: در برنامه ششم توسعه نیز بر امنیت مرزها بیش از گذشته توجه شده و ما نیز بیش از گذشته دفاع را ارتقاء خواهیم داد.

شرفی افزود: امنیت مرزها در این استان بسیار خوب و مطلوب است.

سردار محمد شرفی در خصوص نامناسب بودن بافت و ساختار کلانتری های استان و عدم تجهیز و شکیل بودن آن نیز، تصریح کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه های استان از نظر کمی و کیفی وضعیت مطلوبی ندارد.

این معاونت ناجا یادآور شد: بعد از دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و ناجا با مقام معظم رهبری، ایشان بر بهبودی کلی وضعیت کلانتری ها به جهت تردد و سر و کار داشتن مردم تاکید فرمودند که در این راستا شوراهای متعددی از جمله شورای کمیته ساختار و اصلاح و توسعه کلانتری ها -کمیته آموزش عامل انسانی متخصص و پالایش سازمانی - کمیته فن آوری و ارائه خدمات بصورت الکترونیکی تشکیل شده است.

شرفی گفت: در این راستا بیش از 40 اقدام فن‌ آورانه با جهت دهی ارائه خدمات الکترنیکی به مردم و در کمترین زمان و هزینه، به زودی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد