سرویس: اقتصادی
کد خبر: 70923
|
14:08 - 1396/06/22
نسخه چاپی

نماینده شهرستان گرمی در مجلس:

تکلیف پروژه سد کلاسر باید مشخص شود

تکلیف پروژه سد کلاسر باید مشخص شود
نماینده شهرستان گرمی در مجلس با اشاره به تعطیلی عملیات اجرایی سد کلاسر گفت: پروژه سد کلاسر از مطالبات به حق مردم است و باید تکلیف آن مشخص شود.

میرحمایت میرزاده نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسبلان‌مادر خصوص سرانجام پروژه سد کلاسر اظهار کرد: در این خصوص جلسات و مکاتبات متعددی را با وزیروقت نیرو، معاونان ومدیران استانی داشته ایم و حتی طی یک پیامی درخواست جلسه اضطراری با عنوان مقابله با بحران آب چه در بخش آب شرب و چه کشاوری داشته ایم.

میرزاده با اشاره به دلایل توقف عملیات اجرایی سد کلاسر اظهار کرد: وزارت نیرو معتقد است که در زمان شروع عملیات اجرایی سد، روند اداری و کارشناسی آن به طور کامل طی نشده است.

وی تصریح کرد: اگر تمام مراحل اولیه این پروژه در چارچوب قانونی پیش می رفت شاید ساخت سد با متراژ معین شده در مکان دیگری اجرا می شد.

میرزاده اظهار کرد: البته با توجه به هزینه های سنگین برای آغاز این پروژه، باید تکلیف آن مشخص شود و اگر شخصی در این خصوص قصوری هم کرده باشد باید خود پاسخگو باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه پروژه سد کلاسر از مطالبات به حق مردم است گفت: البته ممکن است این پروژه نیاز به بازنگری داشته باشد و در همان چارچوب و متراژ اولیه نباشد اما قطعا اجرایی شدن این پروژه باید در دستور کارقرار گیرد.

به گزارشسبلان‌ماسد کلاسر از سال 1387 عملیات اجرایی خود را در زمینی به مساحت ۷۵ هکتار با حجم مفید ۵۲۰ میلیون متر مکعب شروع کرد.

پروژه ای که تا به امروز نزدیک به 10 میلیارد تومان از بیت المال برای آن هزینه شده است و حالا در رکود کامل به سر می برد.

خبرهای مرتبط؛

سد بودجه‌ای، در برابر "سد کلاسر" / تداوم سال‌های سرگردانی در یک پروژه مهم
پروژه سد کلاسر تا پایان سال 96 تمام می‌شود
هزینه پروژه فراموش شده سد کلاسر؛ فعلا 9 میلیارد تومان
کلاسر پروژه‌ای که هر روز ناقص‌تر می‌شود؛ سد در سد!

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد