سرویس: سیاسی
کد خبر: 70969
|
14:12 - 1396/06/23
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه گرمی معرفی شد+تصاویر

 فرمانده سپاه ناحیه گرمی معرفی شد+تصاویر
در مراسمی با حضور جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، "طاهر رحیمی" به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان گرمی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،امروز صبح مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرمی با حضور سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فرماندار و امام جمعه  انگوت،  مدیران دستگاه‎ها و ادارات دولتی شهرستان، مسئولان نظامی و انتظامی و بسيجيان  در سالن حافظ اداره ارشاد برگزار شد.

سردار فرهنگ مستعد حصاری گفت:  مسئولیت در سپاه به منزله تصدی میز و مقام نیست بلکه جابجایی سنگری به سنگری دیگر برای سربازان ولایت است و حراست از دستاورد های انقلاب می باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عمل به شعار سال همه ما باید مثل دوران جنگ موفقیت ها را منصوب به خدا بدانیم و در رفع کاستی ها تلاش و تعامل داشته باشیم و این امر در درون سازمان برای نظامیان به عنوان یک سرباز، برای اطاعت از فرمانده کل قوا واجب است و در نهادهای دیگر کشور و برای عموم مردم مصداق اطاعت از ولی امر مسلمین یک فریضه الهی است.

وی  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ حسن نوری  فرمانده سابق سپاه گرمی گفت: سرهنگ نوری هر چه داشت با تمام وجود در جهت ایفای مسئولیتش به نحو احسن در طبق اخلاص گذاشته است و ضمن تبریک به سرهنگ طاهر رحیمی  فرمانده جدید ناحیه گرمی برای او آرزوی توفیق روز افزون از خداوند مسئلت داریم.

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد