کد خبر: 70998
|
12:52 - 1396/06/25
نسخه چاپی

عضو شورای شهر اردبیل:

زنان باید حضوری فعال در جامعه داشته باشند/ بیکاری، عامل اصلی معضلات اجتماعی

زنان باید حضوری فعال در جامعه داشته باشند/ بیکاری، عامل اصلی معضلات اجتماعی
عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه زنان به عنوان قشر عظیمی از جامعه با توانمندی‌های بالا در حوزه فردی، سیاسی، اجتماعی و ... مورد غفلت قرار گرفته اند گفت: بانوان باید در جامعه حضوری فعال داشته باشند.

رویا کنعانی عضو شورای شهر اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان‌مابا بیان اینکه زنان به عنوان قشر عظیمی از جامعه با توانمندی‌های بالا در حوزه فردی، سیاسی، اجتماعی و ... مورد غفلت قرار گرفته اند گفت: بانوان باید در جامعه حضوری فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات در حوزه زنان از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست گفت: البته بیشترین تمرکز اعضای شورای شهر اردبیل در روزهای گذشته بر روی انتخاب شهردار بود؛ قطعا در روزهای آتی به این حوزه ورود جدی خواهیم داشت.

کنعانی در ادامه با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در بین زنان گفت: بیکاری و فقر منشا بسیاری از معضلات اجتماعی در بین بانوان است که در این خصوص لازم است برنامه‌ریز‌ی‌های مناسبی صورت گیرد.

دبیر اول شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با سر و سامان دادن و اشتغالزایی برای زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست می‌توان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش داد.

وی با بیان اینکه بانوان ما در بخش صنایع دستی قابلیت و توانمندی بالایی دارند گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی،دایر کردن نمایشگا‌های عرضه محصولات و نیز ایجاد یک مجتمع و یا بازارچه سیار می تواند در توانمندسازی، معرفی و فروش محصولات دست ساز بانوان و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.

کنعانی اظهار کرد: ایجاد زمینه‌ اشتغال برای بانوان نیاز به همت و خرد جمعی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد