سرویس: اقتصادی
کد خبر: 71009
|
00:01 - 1396/06/26
نسخه چاپی

یک کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری؛

حمل و نقل و ترافیک شهر گرمی ساماندهی می‌شود

حمل و نقل و ترافیک شهر گرمی ساماندهی می‌شود
کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری کشور گفت: نقشه راه برای رفع معضلات ترافیکی شهرها گردآوری و در اختیارمدیریت شهرداریها قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،با حضور کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری کشور و اعضای شورای اسلامی شهرگرمی جلسه بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهر گرمی در محل شهرداری گرمی برگزار شد.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای شهر در سخنانی جداگانه  به معضلات ترافیکی سطح شهر اشاره کردند و افزودند: متاسفانه تا بحال در خصوص روانسازی ترافیک سطح شهرو ساماندهی حمل و نقل در این شهر موفق عمل  نشده و رضایت خاطر مردم جلب نشده است.

نوسازی ناوگان حمل مسافر و بارشهری، تعبیه مینی بوسهای خط واحد در نقاط مختلف شهر برای خدمات رسانی شایستهو مطلوب به شهروندان علی‌الخصوص حاشیه های شهر با درنظرگرفتن شبکه معابرو مقطع عرضی معابرشهرو تقاضای شهروندان در این خصوص، تهیه علائم و تابلوهای مناسب راهنمایی و رانندگی، رسیدگی به مشکلات بیمه تاکسی رانان در قالب ارائه تسهیلات ویژه، ارائه تجهیزات و لوارم یدکی خودروها به تاکسی رانان در قالب تعاونی یا اتحادیه، شناسایی نقاط حادثه خیزشهر و اتخاذ تدابیر ویژه در جهت تعبیه روگذرو یا زیرگذرو... از جمله مواردی مهمی بود که در این نشست از سوی  اعضای شورای شهرگرمی مطرح و ازکارشناسان حمل ونقل  و ترافیک سازمان همیاریهای کشور خواستند در این زمینه ها به شهرستان گرمی توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه این نشست کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافیک کشور هم مهمترین اهداف سفرشان به شهرهای مختلف کشور به ویژه گرمی را ارزیابی اقدامات سازمانهای حمل و نقل و مدیریت شهرداریها در حوزه حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد و افزود: این سازمان در حال مطالعات و گردآوری نقشه راه برای رفع معضلات ترافیکی شهرهاست که براساس این طرح مشکلات ترافیکی و حمل و نقل شهرها پس از شناسایی براساس الویت بندی و خروجی مطالعات، در قالب سرفصل های اعتباری از سوی سازمان همیاریهای کشور در اختیار شهرداریها قرارمی گیرد.

لازم به یادآوریست که کارشناسان سازمان همیاری کشور به مدت سه روز در شهرگرمی حضور خواهند داشت و بصورت میدانی به بررسی معضلات و مسائل مربوط به حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرگرمی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد