سرویس: وبگردی
کد خبر: 71029
|
11:21 - 1396/06/26
نسخه چاپی

واليبال جام قهرمانان بزرگ جهان_ژاپن

ايران يك _ فرانسه صفر / شاگردان كولاكوويچ ست اول را بُردند

 ايران يك _ فرانسه صفر / شاگردان كولاكوويچ ست اول را بُردند
تيم ملى واليبال ايران در ست نخست ديدار با فرانسه به برتري رسيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازخبرنگاران جوان، ، روز پايانى رقابت هاى واليبال جام بزرگ قهرمانان جهان، با برگزارى يك ديدار بين دو تيم ايران و فرانسه ادامه پيدا كرد.

جايى كه بلندقامتان كشورمان از ساعت ١٠و١٠ امروز صبح به مصاف تيم ملى واليبال فرانسه رفته تا آخرين نبرد خود در اين رقابت ها را مقابل قهرمان قاره اروپا برگزار كنند.

ايران يك _ فرانسه صفر / شاگردان كولاكوويچ ست اول را بُردند

**ست اول: ايران ٣٨ _فرانسه ٣٦

فرانسوی‌ها بازی را بهتر از ایران شروع کردند. آنها نقشه‌ها متنوعی برای حمله داشتند که در اکثر این حملات هم موفق به کسب امتیاز شدند. شاگردان تیلی در زدن سرویس‌ها خوب ظاهر شدند و دریافت تیم ایران را با مشکل روبرو کردند. در امتیاز 8 بر 5 به سود فرانسه تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

بازیکنان فرانسه کم خطا و خطرناک بازی را ادامه دادند. شاگردان تیلی که شانسی برای حضور روی سکو نداشتند با ریسک بالا بازی کردند و توانستند اختلاف امتیاز با ایران را حفظ کنند. در امتیاز 16 بر 13 به سود فرانسه تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

جواد معنوی‌نژاد جایگزین فرهاد قائمی شد تا تیم ایران را در حمله اول کمک کند، اما حضور او هم نتوانست چندان به ایران کمک کند. در امتیاز 18 بر 14 به سود فرانسه کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد و این کار در امتیاز 21 بر 16 هم تکرار شد.

شاگردان کولاکوویچ در بازگشتی درخشان در امتیاز 24 بر 24 بازی را به تساوی کشاندند. در امتیاز 34 بر 34 و زمانی که هیچ کدام از دو تیم پا پس نکشید تیلی، سرمربی فرانسه درخواست وقت استراحت کرد. در نهایت ست نخست با نتیجه 38 بر 36 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

 

بروز رسانی می شود ...

دیدار نهایی والیبالیست ها در ژاپن

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد