سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71129
|
14:41 - 1396/06/29
نسخه چاپی

فرماندار خلخال خبرداد؛

صرف 16 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای خورش رستم جنوبی شهرستان خلخال

صرف 16 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای خورش رستم جنوبی شهرستان خلخال
فرماندار خلخال در بازدید از روستاهای خورش رستم جنوبی از هزینه کرد بیش از 16میلیارد اعتبارات دولتی برای گازرسانی به روستاهای بخش خورش رستم جنوبی خلخال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، فریدون بابایی فرماندار خلخال به اتفاق دکتر بشیر خالقی در بازدید از پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان خلخال در بخش خورش رستم از صرف اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای خورش رستم جنوبی خبر داد.

فرماندار خلخال اضافه کرد: در روستاهای نساز، طویستان، گلوجه، پشگمان، جعفرآباد، زاویه جعفرآباد، آهو ، چنارلق ، ویو ، برندق و چند روستای دیگر طرح گازرسانی به همت اداره گاز شهرستان خلخال و مدیریت گاز استان در حال اجرا است که انشاالله با سرعت بخشی به پروژه از سوی کارکنان گاز استان این روستاها در 22 بهمن ماه سال جاری صاحب نعمت گاز طبیعی خواهند شد.

فرماندار خلخال به اتفاق نماینده مردم خلخال و کوثر از طرح کانیو سازی با اعتبارات دهیاری و بخشدرای خورش رستم در روستای نساز بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل این طرح تاکید کرد.

در ادامه جلسه شورای اداری با طرح مشکلات بخش خورش رستم تشکیل و بر لزوم ادامه طرح های عمرانی ، همکاری محیط زیست و حل مشکلات منابع طبیعی در بخش خورش رستم با حضور نماینده و فرماندار تاکید شد.

در ادامه فرماندار و نماینده از شالیزارهای برنج و طرح کاشت بادام زمینی در این روستا بازدید نمودند.

فرماندار خلخال و جمعی از مسئولین با اهالی روستای چنارلق بخش خورش رستم دیدار و از بقعه متبرکه امامزاده سید احمد معراجی در روستای سفید اباد بازدید کردند.

این سفر یک روزه پیگیری امورات شهرستان در یخش خورش رستم تا شامگاه انجامید مسئولین شهرستان خلخال از درمانگاه در دست احداث روستای بزرگ گردشگری برندق نیز بازدید و دکتر بشیر خالقی در جمع مردم روستای برندق قول مساعد برای پیگیری سریع تکمیل این درمانگاه و تجهیز آن را داد.

دکتر بشیر خالقی در سفر یک روزه به بخش خورش رستم از سد خاکی نساز نیز بازدید و این سد خاکی را یک ظرفیت در جهت تقویت کشاورزی بخش خورش رستم عنوان نمود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد