کد خبر: 71135
|
18:14 - 1396/06/29
نسخه چاپی

با گذشت پنج سال از کلنگ زنی ؛

خانه کشتی سرعین دهه فجر افتتاح می شود

خانه کشتی سرعین دهه فجر افتتاح می شود
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:طی درخواستی که از وزیر ورزش داشتیم اعتباری در حدود 800 میلیون تومان تامین و به امید خدا طی چهار ماه آینده این مجموعه در اختیار ورزش دوستان خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در حاشیه بازدید از خانه کشتی سرعین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طی درخواستی که از وزیر ورزش داشتیم اعتباری در حدود 800 میلیون تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین   و به امید خدا طی چهار ماه آینده این مجموعه در اختیار ورزش دوستان خواهد گرفت.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_8616.jpg

محمد فیضی افزود:با توجه به درخواست عمومی مردم سرعین مبنی بر تکمیل خانه کشتی سرعین انشاالله با تامین اعتبار 800 میلیونی طی چهار ماه تکمیل و آماده افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:ایمدواریم ورزشکاران سرعین با تکمیل خانه  کشتی در سطح ملی خوش بدرخشند  و اردوهای ملی نیز در این شهر توریستی که تمامی امکانات در آن فراهم است برپا شود.

 خانه کشتی سرعین که زمین آن سال 92  با وجود گرانی زمین در این منطقه گردشگری و در بهترین منطقه این شهرستان تامین شده و منتظر بودجه ساخت بودبا قول مساعد فیضی برای تکمیل و تامین منابع مالی دهه فجر 96 افتتاح خواهد شد.

به گفته موسی زاده رییس هیئت کشتی سرعین این شهرستان  منطقه کشتی خیزی است و هم اکنون بیش از 80 کشتی گیر در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در یک سوله استیجاری و کوچک که شهرداری این شهرستان در اختیار هیئت کشتی قرار داده و با وجود کمبود امکانات به تمرین می پردازند.

 باتوجه به مصاحبه های فرماندار شهرستان سرعین خانه کشتی سرعین بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اردبیل خواهد بود.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_8631.jpg

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_8636.jpg

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_8639.jpg

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد