سرویس: نیر
کد خبر: 71265
|
09:57 - 1396/07/02
نسخه چاپی

19 و 20 مهر ماه برگزار می‌شود؛

شهرستان نیر میزبان تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان

شهرستان نیر میزبان تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان
معاون فرماندار نیر از آمادگی تمامی دستگاههای اداری برای برگزاری شايسته تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز، محمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در نشست هماهنگی ميزبانی شهرستان نير در سی و دومين دوره تور دوچرخه سواری بين المللی آذربايجان که با حضور دستگاههای مرتبط در فرمانداری نیر برگزار شد گفت: سی و دومين دوره تور بين المللي دوچرخه سواری آذربايجان 19 و 20 مهر ماه به ميزبانی اردبيل برگزار  می شود.

 

وی افزود: نير در سالهای قبل نيز بدليل استقبال پرشور از ركابزنان بعنوان شهر برتر ميزبان مورد توجه نمايندگان فدراسيون و ميهمانان خارجی قرار گرفته بود و اميدواريم با هماهنگی های بعمل آمده امسال نيز در اين خصوص شهروندان ورزش دوست نیری استقبال خوبی را داشته باشند.
 

معاون اداره کل ورزش و جوانان گفت: ركابزنان تور روز چهارشنبه 19 مهر ماه از ساعت 10 از تبريز خارج شده و مسير تبريز، نير، سرعين را ركاب خواهند زد و بر اساس پيش بينی ها حوالي ساعت 14:30 اولين دوچرخه سوار از شهر نير عبور خواهد كرد.
 

برادران ادامه داد: دوچرخه سواران در مسير برگشت روز پنجشنبه 20 مهر ماه از سرعين – نير و تبريز عبور می كنند و شهروندان نير حوالي ساعت 10:30 صبح شاهد عبور ركاب زنان از اين شهر خواهند بود.
 

در اين جلسه مهدی بخشی معاون فرماندار نير از آمادگی تمامی دستگاههای اداری برگزاری شايسته اين تور خبر داد و گفت: با تعامل مناسبی كه بين ادارات وجود دارد مسير برگزاری و عبور تور و همچنين تمهيدات لازم در اين خصوص اندیشیده شده است و به امید خدا و با اطلاع رسانی، شهروندان عزیز نیری در استقبال از دوچرخه سواران سنگ تمام خواهند گذاشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد