سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71304
|
09:33 - 1396/07/03
نسخه چاپی

سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

تولد 273 نوزاد از طریق درمان ناباروری در اردبیل

تولد 273 نوزاد از طریق درمان ناباروری در اردبیل
سرپرست جهاد دانشگاهی استان گفت: جهاد دانشگاهی استان در زمینه کشاوری، گیاهان دارویی، درمان ناباروری، گردشگری و توریسم سلامت، ساماندهی مدیریت آب های معدنی گام‌های مهمی را برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین،میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین شهر در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی استان با تأکید بر ظرفیت ها و استعدادهای بی‌شمار و وجود دانشجویان و فارغ التحصیلان متعدد در رشته های متنوع خواستار ایجاد نمایندگی جهاد دانشگاهی در مشگین شهر شد.

 

وی با اشاره به گردشگری بودن این شهرستان و حضور گردشگران داخلی و خارجی برگزاری دوره های تخصصی در راستای ارتقاء سطح معلومات را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات باید در اختصاص زمین مناسب برای احداث ساختمان نمایندگی جهاد دانشگاهی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

مهران اوچی سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اهمیت جهاد دانشگاهی در برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه و با تأکید بر شعار اقتصاد مقاومتی افزود: جهاد دانشگاهی استان اردبیل در زمینه کشاوری، گیاهان دارویی، درمان ناباروری، گردشگری و توریسم سلامت، تهیه طرح ساماندهی مدیریت آب های معدنی گام‌های مهمی را برداشته است.

 

وی از اخذ مجوز درمان ناباروری و حرکت در مسیر سیاست های جمعیتی خبر داد و اظهار داشت: در سه سال اخیر 273 نوزاد از طریق درمان ناباروری به دنیا آمده و شاخص امید به زندگی با اجرای طرح افزایش یافته است.

 

در پایان اوچی ایجاد نمایندگی جهاد دانشگاهی در شهرستان مشگین شهر را اقدامی مهم ارزیابی کرد و گفت: براساس تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی و پارک علم فناوری از ایده ها و طرح های پژوهشی حمایت مالی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد