سرویس: سبلان ما
کد خبر: 71305
|
10:50 - 1396/07/03
نسخه چاپی

رسانه های تبریز چگونه به استقبال خدابخش رفتند؛ بدلِ استاندار با وعده اشتغال

رسانه های تبریز چگونه به استقبال خدابخش رفتند؛ بدلِ استاندار با وعده اشتغال
رسانه های تبریز با انعکاس خبر انتصاب خدا بخش به استانداری آذربایجان شرقی، از وی به عنوان بدل جبارزاده، استاندار سابق یاد کردند که با وعده اشتغال به این استان آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،با تصویب هیئت دولت مجید خدابخش، استاندار اردبیل، جایگزین جبارزاده در آذربایجان‌‌شرقی شد.

این انتخاب در رسانه‌های تبریز واکنش های مختلفی را به همراه داشت.

آناج، از رسانه های معتبر استان آذربایجان شرقی این تیتر را برای خبر انتصاب خدابخش اختصاص داد" حضور بدل جبارزاده در کاخ استانداری با رد گزینه‌های اصلاح طلبان".

این رسانه به پایان انتظارها برای انتخاب استاندار آذربایجان شرقی اشاره کرده و  بخشی از سوابق کاری خدابخش را به رشته تحریر در آورده است.

البته آناج گفتگویی نیز با خدابخش ترتیب داده و تیترهایبا کسی برخورد چکشی نخواهم داشت/ تیم مدیریتی‌ام را با تکیه بر اصل شایسته سالاری و پاکدستی انتخاب می کنم/ به نصف روستاهای استان سفر کرده‌ام و خود را بومی می‌دانم"را برای این خبر انتخاب کرده است.

سایت ائل پرس نیز مجید خدابخش را یکاصلاح طلب معتدلمعرفی کرد.

خبرگزاری فارس_تبریز با تیتر" خدابخش کیست؟"به استقبال استاندار جدید آذربایجان شرقی رفته است.

در این رسانه اشاره شده که خدابخش در دوران دانشجویی در پای درس اخلاق آیت الله دستغیب حاضر می شده است.

البته فارس گفتگویی نیز با استاندار خدابخش ترتیب داده که طی این مصاحبه خدابخش اظهار کرده کهتوسعه همه جانبه با محوریت توسعه اشتغال‌زاییبرنامه اصلی برای استان آذربایجان‌شرقی است.

اما خبرگزاری مهر_تبریز با انتشار خبر انتصاب خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی تنها به یک مصاحبه با سعیدینماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اکتفا کرده است.

سعیدی اظهار کرده؛«خدابخش» پیش از این نشان داده بود فردی کاری است.

خبرگزاری تسنیم_تبریز نیز با اشاره به سوابق کاری استاندار جدید گفتگویی با خدابخش انجام داده و تیتر "اشتغال اولویت نخست من است؛ از سه شبه کارم را در تبریز آغاز می کنم"را برای خبر خود انتخاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد