سرویس: نمین
کد خبر: 71398
|
12:54 - 1396/07/05
نسخه چاپی

سرهنگ"شاپور حسن زاده" فرمانده سپاه شهرستان نمین شد+تصاویر

سرهنگ"شاپور حسن زاده" فرمانده سپاه شهرستان نمین شد+تصاویر
در مراسمی با حضور مسئولان، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، آیین تودیع و معارفه فرماندهان جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با حضور سردار مستعد جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،امام جمعه و فرماندار شهرستان نمین،فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،روسای ادارات و دستگاههای اجرایی در فرهنگسرای شهرداری این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم از زحمات 3 ساله سرهنگ "حسین ایرانی" قدردانی و سرهنگ پاسدار "شاپور حسن زاده" به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین منصوب شد.

 

سردار فرهنگ مستعد جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نمین ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این که امروزه می گوییم جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد، قدرت برتر نظامی است به خاطر این است که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

 

 مستعد با تاکید بر فرموده ی امام خمینی(ره) مبنی بر این که حفظ انقلاب و نظام اسلامی از اوجب واجبات است افزود: ما باید وظیفه ای که امام خمینی(ره)، ولایت و شهدا به ما واگذار کردند را به خوبی انجام بدهیم.

 

وی برای سرهنگ حسن زاده آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت: وظیفه ما در سپاه این است که خادم ملت باشیم تا مشکلات و محرومیت های مردم از بین برود.

 

سرهنگ حسن زاده فرمانده جدید سپاه ناحیه نمین نیز در سخنانی کوتاه ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)  و تبریک هفته دفاع مقدس و ضمن تشکر از زحمات فرماندهان سابق ناحیه نمین اظهار کرد: ما باید همواره تلاش کنیم راه شهدا را ادامه دهیم چون این امر تکلیف و وظیفه همه ما است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد