سرویس: استانی
کد خبر: 71430
|
11:27 - 1396/07/06
نسخه چاپی

شهردار سرعین استعفاء داد و راهی تهران شد+متن استعفاء

 شهردار سرعین استعفاء داد و راهی تهران شد+متن استعفاء
رضا زنده دل شهردار سابق سرعین و سرپرست شهرداری طی نامه ای با قدردانی از مردم و مسئولین استعفا داد و عازم تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،رضا زنده دل که چهار سال سکانداری شهرداری سرعین را بر عهده داشت و کار عمرانی بسیاری در شهر چشمه های بهشتی انجام داده بود استعفا داد و راهی تهران شد.

زنده دل در انتخاب شهردار جدید توسط شورای دور پنجم نتوانست اکثریت آرا را به خود جلب کند و حبیبی شهردار سرعین شد.

شهردار سابق سرعین از سوی شورای دور پنجم قبل از انتخاب شهردار جدید بعنوان سرپرست با اکثریت 5 رای برای مدتی انتخاب شد اما در زمان انتخاب شهردار جدید دور پنجمی ها تنها دو رای موافق به او دادند و با سه رای مخالف زنده دل از سکانداری شهرداری سرعین محروم کردند.

متن استعفا زنده دل به شرح زیر است:

بنام خدا

ریاست محترم شورای اسلامی شهر سرعین

با سلام

خداوند ایزد منان را شاکرم که توفیق خدمت گزاری به مردم فهیم ، قدر شناس و نیک مرام زادگاه شهر چشمه های بهشتی را به خادم حقیر عنایت فرمود و در این سیر بهترین ها را نصیب ام نمود و در این مدت چهار سال از بزرگ منشی و زیبا اندیشی های مردم بسیار عزیز و گرانقدر شهر سرعین بهره های فراوان برده ام و در این حقیقت آنی دوران به عنوان طلایی ترین و درخشنده ترین صفحه هات زرین دفتر زندگی ام محسوب می گردد .

الحمدالله با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران محترم شهردار و شورای اسلامی شهر به ویژه همت و همراهی و مساعدت همشهریان عزیزم که دستان یکایک آنها را به رسم ادب و قدر شناسی می بوسم .

 توانستیم با تلاش مضاعف شبانه روزی دست آورد هایی به نام رضایت مندی مردم و مسئولین گرامی را در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه عمران و توسعه شهری کسب نماییم .

 امروز با کارنامه مشخص و معین ، ضمن حلالیت خواهی از مردم قدر شناس و تشکر ویژه از بابت همه حمایت هایشان #استعفای خود را از سرپرستی شهرداری سرعین اعلام و برای اعضای محترم شورای شهر و شهردار منتخب آرزوی موفقیت و سربلندی را از درگاه حضرت حق خواستارم.
 
در پایان وظیفه خود میدانم از مجموعه مدیران استان و شهرستان ، اعضای محترم شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم ، شورای اداری ، شورای تامین ، شورای فرهنگ عمومی ، هیت امنای مساجد ، امام جمعه فاضل ، بسیجیان ، فرهنگیان ، جوانان ، اصحاب رسانه و به ویژه تمامی همشهریان عزیزم که در این مدت با این جانب حسن همکاری داشته اند و در پیشبرد امور شهرداری سهیم و نقش به سزایی ایفا نموده اند ، تشکر و قدر دانی به عمل آورده و برای تمامی عزیزان فردایی روشن و پر از موفقیت و سربلندی از درگاه حضرت حق مسئلت دارم .

با تشکر
رضا زنده دل

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد