سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71591
|
11:01 - 1396/07/12
نسخه چاپی

کارشناس پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل خبر داد؛

احتمال بارش برف در نیر، سرعین و مشگین شهر/ بیشترین بارش باران در بیله سوار

احتمال بارش برف در نیر، سرعین و مشگین شهر/ بیشترین بارش باران در بیله سوار
مسئول پيش بينی اداره کل هواشناسی استان اردبيل از تداوم بارش‌ها تا امشب و کاهش دما و احتمال تبدیل باران به برف در شهرستان‌های نیر، سرعین و مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، رسول همتی درباره وضعیت جوی استان و مرکز اردبیل اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته شروع شده و هنوز تداوم دارد؛ بیشترین بارش در شهرستان بیله سوار با 39 میلی متر تا این لحظه یعنی ساعت 9 و نیم را نشان می دهد کمترین بارش هم در ایستگاه فیروزآباد با 7 میلی متر تا این لحظه به ثبت رسیده است.

همتی بارش باران در شهرهای اردبیل را 27 میلی متر، مشگین شهر 36 میلی متر و نیر 35 میلی متر خواند و ادامه داد: آنچه که دوربین های نظارت جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نشان می دهد، بارش برف در ارتفاعات نواحی کوهستانی دیده می شود علاوه بر این در ارتفاعات گردنه سائین و اسالم کنار جاده برف نشسته است.

کارشناس وضعیت جوی استان در پاسخ به اینکه خودروهای ورودی به مبادی ورودی استان نیاز به حمل زنجیر چرخ دارند یا خیر گفت: کاهش دید برای رانندگان جاده ها به جهت بارش ها متصور بوده که نیاز به رعایت قوانین و احتیاط رانندگی دارد ضمن اینکه احتیاط حکم می کند زنجیر چرخ در خودرو به همراه داشته باشند.

این کارشناس پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل در پایان با بیان اینکه انتظار می رود بارش تا امشب ادامه داشته باشد؛ اضافه کرد: بارش ها در سطح استان ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود در روز پنج شنبه این سامانه از استان خارج گردد.

وی تصریح کرد: به جهت کاهش دما در شهرهای نیر -سرعین - مشگین احتمال تبدیل بارش باران به برف دور از انتظار نیست.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد