سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71599
|
13:44 - 1396/07/12
نسخه چاپی

ارتفاعات مشگین‌شهر سفیدپوش شد/ فرماندار مشگین شهر نسبت به سرمازدگی باغات هشدار داد

ارتفاعات مشگین‌شهر سفیدپوش شد/ فرماندار مشگین شهر نسبت به سرمازدگی باغات هشدار داد
فرماندار مشگین شهر گفت: با توجه به کاهش محسوس دمای هوای در روزهای آتی توصیه می‌شود باغداران تدابیر لازم را جهت جلوگیری از سرمازدگی باغات به عمل آورند؛ همچنین بارش36 میلیمتر باران سال خوبی را برای کشاورزان دیم کار نوید می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، با فرا رسیدن فصل پاییز، سرما نیز وارد شهرستان مشگین‌شهر شد و این فصل بر خلاف سال‌های گذشته که تا نیمه‌های فصل بهاری بود در سال جاری از روز دهم مهر ماه با بارش مدام باران همراه شده است.

 

نفوذ هوای سرد و فعالیت سامانه بارشی که طی چند روز اخیر این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و از دیروز بارش برف پاییزی در ارتفاعات و در روستاهای دامنه سبلان بر زمین نشسته و منطقه را سفید پوش کرده است.

 

این سامانه که در روزهای قبل موجب بارش های متناوب باران در مشگین‌شهر  شده بود، ضمن کاهش محسوس دما، موجب بارش برف در ارتفاعات سبلان و در روستاهای دامنه سبلان شده و مردم این منطقه شاهد بارش برف در اوایل پاییز شدند.

 

میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر گفت: باتوجه به پیش بینی اداره هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دمای هوای در روزهای آتی توصیه می‌شود باغداران تدابیرلازم را جهت جلوگیری ازسرمازدگی باغات به عمل آورند.

 

وی افزود: خوشبختانه دردو روز گذشته شهرستان مشگین شهر شاهد نزولات جوی به میزان 36میلیمتر بوده که سال خوبی را برای کشاورزان دیم کار نوید می‌دهد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد