سرویس: سبلان ما
کد خبر: 71627
|
13:38 - 1396/07/13
نسخه چاپی

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل:

رفع مشکل آبگرفتگی 70 درصد معابر اردبیل/ برخی معابر مشکل زیر ساختی دارند

رفع مشکل آبگرفتگی 70 درصد معابر اردبیل/ برخی معابر مشکل زیر ساختی دارند
معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: گرچه برخی معابر اردبیل مشکل زیر ساختی دارند اما با تلاش های صورت گرفته طی فصل کاری سال گذشته و در سالجاری 60 تا 70 درصد مسیرها و معابر شهر اردبیل که دچار آبگرفتگی می‌شدند با اولویت، رفع مشکل شده است.

شهرام لازمی زارع در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، در خصوص علل آبگرفتگی گسترده معابر اردبیل در پی بارش باران در دو روز گذشته گفت: حجم بالای میزان بارش های لحظه ای و تند اخیر در اردبیل، طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده (تعدادی از کانال ها برای این حجم عظیم آب تعبیه نشده اند) خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاهد مشکل حادی در معابر اردبیل نبودیم.

وی افزود: گرچه برخی معابر اردبیل مشکل زیر ساختی دارند اما با تلاش های صورت گرفته طی فصل کاری سال گذشته و در سالجاری 60 تا 70 درصد مسیرها و معابر شهر اردبیل که دچار آبگرفتگی می‌شدند با اولویت، رفع مشکل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل خاطر نشان کرد: راه انزاب، پل سعدی و سه راه باکری از جمله معابری مشکل دار اردبیل بودند که دیگر شاهد آبگرفتگی در آنها نیستیم.

وی گفت: مشکل آبگرفتگی خروجی شهرک بعثت به علت اجرای کارهای عمرانی رفع نشده که امیدواریم هر چه سریعتر با اتمام این پروژه مشکل این مسیر هم حل شود.

به گفته لازمی برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر با این شدت باران باید تعبیه و احداث کانال های آبرو با حجم بالاتراز کانال های فعلی در شهراردبیل مد نظر قرار بگیرد

وی گفت: از نخستین دقایق آغاز بارش باران های دو روز اخیر تاکنون 100 نیروی خدمات شهری فعالیتهای شبانه روزی برای هدایت آبهای ناشی از بارندگی های دارند.

معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل خاطر نشان کرد:  تخلیه آب ناشی از بارندگی بازار آهن فروشان علی رغم اداره هیات امنایی این مکان، جهت رفاه حال شهروندان و کسبه، شبانه توسط شهرداری اردبیل انجام شد.

طبق اعلام این مسئول اقدامات ویژه جهت تخلیه آب آبگرفتگی خیابان ۶۰متری فاطمیون انجام گرفت.

 به گزارش سبلانه، یکی از معضلاتی که هر ساله در زمان بارندگی موجب ناخرسندی مردم و بویژه رانندگان اردبیلی می‌شود، آبگرفتگی معابر و خیابان‌های این شهر است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد