سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71629
|
17:40 - 1396/07/13
نسخه چاپی

وعده های توخالی دولت روستاییان را درمانده کرد؛

آیا گوش شنوایی برای ناله‌های این روستایی نیست؟ آقای نماینده کجایی!

آیا گوش شنوایی برای ناله‌های این روستایی نیست؟ آقای نماینده کجایی!
کشاورزان چه گناهی دارند که باید از یک طرف جریمه دیرکرد بانک‌ها را بدهند و از یک طرف نتوانند پول گندم خود را بگیرند آیا نباید نماینده ای که انتخاب کرده اند از حق آنها دفاع کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یکی از اهالی روستای بابک از توابع شهرستان بیله سوار در دردنامه‌ای که به صبح مغانفرستاده، از بی تدبیری مسئولان در عدم پرداخت بدهی گندم کاران گلایه کرده و می‌گوید: کجا هستند آنهایی که هنگام رای گیری سینه سپر کرده بودند و فقط در زمان انتخابات با مردم سخن می گفتند کجا هستند آنهایی که خودشان را به ریش سفیدی زده ومی خواستند برای نماینده یا رئیس جمهور مورد نظر خود رای جمع کنند؟

آنهایی که نماینده فعلی را تبلیغ می‌کردند، اکنون چرا به میدان نمی آیند و به نماینده ای که انتخاب کردند نمیگویند چرا از حق این مردم مظلوم دفاع نمی کند؟

 حقیقتا که همه اینها منتظر سهم خودشان بودند که البته به سهم خود رسیدند، باز این مردم بیچاره، سرشان بی کلاه مانده است.

کشاورزان چه گناهی دارند که باید از یک طرف جریمه دیرکرد بانک‌ها را بدهند و از یک طرف نتوانند پول گندم خود را بگیرند آیا نباید نماینده ای که انتخاب کرده اند از حق آنها دفاع کند؟

به راستی کسی درد این مردم را خواهد فهمید که در درون مردم باشد ولی متاسفانه مسئولین ما تنها در زمان انتخابات درون مردم هستند نه بعد از آن!

 کجاست قول هایی که به مردم میدادند ؟

کشاورز هزار جور سم شیمیایی را تحمل میکند، گرمای تابستان را تحمل میکند، از خواب و خوراکش میگذرد تا محصولی تولید کند و به امید اینکه شاید بتواند یک قدم پیشرفت کند ولی دولت کاری میکند که کشاورز 10 قدم عقب برگردد آیا این انصاف است؟

آیا اینطور می شود برای جوانان شغل ایجاد کرد ؟ جوانی که کلی وام گرفته تا برای خودش اشتغال ایجاد کند در عوض برخی مسوولان کاری کردند که به خاک سیاه بشیند طوری که تا ۴ سال دیگر هم به خودش نیاید.

آقایان مسئول؛ ما از شما شغل نمی خواهیم لطفا شغلی که با هزار مصیبت درست کردیم را از ما نگیرند.

مسئولین محترم با این وضع چگونه میخواهید روستانشینی را ترویج کنید؛ روستایی که نه آب درست حسابی دارد نه برق، نه گاز، نه جاده، نه خیابان و نه کوچه؛ اصلا با کدام امکانات میخواهید روستا نشینان به ماندن در روستا دل خوش کنند.

لطفا به این فکر کنید که همیشه بالای سرتان ناظر دارید آن ناظر هم چوبش صدا ندارد آن ناظر با کسی رفیق است که عدالت را رعایت کند نه کسی که حق مردم را به خودش ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد