سرویس: نمین
کد خبر: 71655
|
16:03 - 1396/07/14
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

عزاداری اهالی روستاهای شهرستان نمین پرشورتر از مرکز شهر بود/ مسئولین عزاداری خوب عمل نکردند

عزاداری اهالی روستاهای شهرستان نمین پرشورتر از مرکز شهر بود/ مسئولین عزاداری خوب عمل نکردند
امام حمعه شهرستان نمین با انتقاد از مسئولین عزاداری گفت: عزاداری اهالی روستاهای شهرستان نمین پرشورتر از مرکز شهر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: حسینی کسی است که اسلام را خالصانه بشناسد و  از آن نگه داری کند.

 

امام جمعه شهرستان نمین ادامه داد: هر بدعت و خرافاتی که به دین اسلام وارد می شود ضربه ی بزرگی به دین، شریعت و همچنین خود مردم وارد می شود و مانع بزرگی بر سر راه تعالی انسان است.

 

وی با بیان اینکه باید از عاشورا درس عبرت بگیریم اظهار کرد: اگر فردی به نام شمر که در رکاب امام علی(ع) جانبازی می کرد ولی در نهایت علیه امام حسین(ع) قیام کرد ناشی از نداشتن بصیرت و درک درست از امام حسین(ع) بود.

 

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تشکر از عزاداران حسینی، از مسئولین عزاداری در ایام دهه اول ماه محرم انتقاد کرد و گفت: مسئولین عزاداری در دهه اول ماه محرم خوب عمل نکردند ولی عزاداران حسینی و به خصوص اهالی روستاهای شهرستان نمین عزاداری های پرشور، ساده و مخلصانه ای برگزار کردند و این تلنگری به مرکز شهرها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف دولت و ملت افزود: وظایف اصلی دولت و ملت، حراست از نظام مقدس اسلامی، زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج)، مقابله جدی با نظام طاغوت و استکباری و تربیت نیروهای انسانی، انقلابی، ولایی و حسینی است.

 

امام حمعه شهرستان نمین با انتقاد از عملکرد دولت اظهار کرد: هم اکنون مردم با مشکلات زیادی در کشور روبه رو هستند و اگر این کشور به دست حزب اللهی ها بیفتد در عرض یک ماه کشور را گلستان خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد