سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71671
|
11:13 - 1396/07/15
نسخه چاپی

سردار عبدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان اردبیل:

اردبیل از استان‌های کم‌وقوع جرم است/ امنیت اجتماعی مهمترین نیاز جامعه

اردبیل از استان‌های کم‌وقوع جرم است/ امنیت اجتماعی مهمترین نیاز جامعه
سردار عبدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان اردبیل، امنیت اجتماعی را مهمترین نیاز جامعه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سردار پاسدار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در آغاز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان، امنیت اجتماعی را مهمترین نیاز جامعه و تاکید رهبری برشمرد و اظهار داشت:  بدون توجه به نژاد، قوم و اقلیت چتر امنیت بر سر تمامی مردم کشور گشوده شده است.

عبدی قابلیت، امکانات و ظرفیت های نیروی انتظامی را در خدمت و اختیار ملت دانست و گفت: استان اردبیل به جهت داشتن ریشه تاریخی و مذهبی قوی نیروی انتظامی فعال نیروهای امنیتی ساعی و مقتدر قضائی شاهد امنیت بی نظیر بوده و در سطح کشور در جایگاه برتر قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تامین آرامش تعطیلات نوروزی و امنیت مراسمات متعدد و دستجات عزاداری در ایام محرم و ایام شلوغ انتخابات را وظیفه نیروی انتظامی برشمرد و گفت: با وجود برخی خبرها مبنی بر تهدید عزاداری ها اجازه کوچکترین ناامنی داده نشد و مردم با طیب خیال به عزاداری پرداختند.

عبدی با اشاره به آمادگی و هوشیاری نیروهای انتظامی، استان را از استانهای کم وقوع جرایم برشمرد و گفت: 44 درصد بیش از سنوات گذشته مردم رضایت خود را از فرزندان خود در نیروی انتظامی اعلام داشته اند به دنبال آن شکایت نارضایتی ها کمتر شده البته این در حالی است که بخش های نظارتی - بازرسی و رسیدگی نیز فعالتر هستند و تداوم آن در دستور کار است.

وی در پایان گفت:  به جز جرایم سایبری و فضای مجازی در مابقی جرایم آمارها قابل توجه نیست.

وجود امنیت را مرهون نیروی انتظامی هستیم

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل برگزار شد، این هفته را فرصتی برای آشنایی بیشتر مردم با نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی اصلی ترین ولی نعمت مردم است.

آیت الله عاملی قدستی ترین و حیاتی ترین موضوع را از آن امنیت دانست و تصریح کرد: بزرگترین شاخص اقتدار و عزت نظام مقوله امنیت بوده و هیچ عنصری جهت مخدوش شدن نظام بالاتر از عدم امنیت نیست.

سخنران مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی نیروی انتظامی را خالق غرور مقدس ملت و معرفی چهره بین المللی  و عزت کشور عنوان کرد.

عاملی با اشاره به اینکه این نیروی مسلح از بزرگترین آزمون ها سربلند بیرون آمده است، تاکید کرد: مردم و تمامی افراد کشور در امنیت خاطر آسایش و امنیت بطور عام مرهون ایثار نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آمریکا را افریط مستکبری دانست که اوضاع منطقه را بر هم زده و نیرو های تروریستی را مانند حیوانات دست آموز روانه منطقه کرده اند که هدف آنها همانطور که تروریست ها اعلام کرده بودند " سر مار در ایران است" ناامن کردن ایران بود اما با اقتدار نیروی انتظامی، نیروهای مسلح، ملت و درایت رهبری خودشان ذبح شدند.

سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل خود را عنصری از اعضای نیروی انظامی معرفی کرد و گفت: ضمن افتخار بر آن به شهدای امنیت مرزبانی و نیروی انتظامی ادای دین می کنیم.

وی تامین امنیت کشور را بویژه در شرایطی که مورد تهدیدات جهانی و آشکار قدرت های مستکبر قرار گرفته آسان ندانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی با تعهد، تخصص، درایت و ایثار تمام سناریو و برنامه های دشمن را ناکام گذاشته و به همین جهت مورد غضب استکبار است.

عاملی با بیان اینکه جوامع بین المللی برای آموزش و یادگیری تامین ضریب امنیت بالا در ایران آموزش می بینند تصریح کرد: از طرف مردم استان از تلاش نیروی انتظامی قدردانی کرد.

وی در ادامه با تحسین و تجلیل از دادستان اردبیل و دستگاه قضائی در همسویی و همراهی با نیروی انتظامی بر تداوم هم افزایی ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد