سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71676
|
13:06 - 1396/07/15
نسخه چاپی

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد

توزیع برنج سهمیه نذری در فروشگاه زنجیره ای رفاه استان

توزیع برنج سهمیه نذری در فروشگاه زنجیره ای رفاه استان
مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه هماهنگی توزیع برنج نذری سهمیه ای از آغاز توزیع آن در سراسر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، خلیل نیکشاد مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه هماهنگی توزیع برنج نذری دهه دوم، سوم و چهارم محرم اظهار داشت: مدیریت های فروشگاههای زنجیره ای رفاه استان مسئولیت تهیه و حمل سهمیه استان برابر مقدار ابلاغی و تخصیص به شهرستانهای تابعه را با هماهنگی سازمان صنعت و معدن و تجارت به عهده دارند تا در حداقل زمان ممکن این کالا در دسترس عموم هم استانی ها قرار گیرد.

وی گفت: قيمت تحويل برنج هندي 11pr، درب فروشگاه رفاه در سراسر استان براي متقاضاين در قبال معرفي نامه رسمي ادارات تبليغات اسلامي و اوقاف و امور خيريه به ازاء هر كيلوگرم  31500  ريال می باشد که توزیع آن در فروشگاههای مجاز آغاز شده است.

وی افزود: براي پوشش نيازمندی، نذورات و احسانات در سطح روستا، بخشداريها و فرمانداران حوزه مربوطه می توانند نسبت به معرفی متقاضيان در عنوان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقدام کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در صورت نياز به مباشرت عمده  برای شهرستان فاقد فروشگاه زنجيره اي رفاه  كه با معرفی نامه رسمی اداره صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان انجام مي گيرد مراتب تحويل و تحول برنج به متقاضيان مصرف كننده برای احسانات و نذورات به ازاي هر كيلوگرم 33500  ريال و صرفا" در قبال معرفي نامه رسمی ادارات اوقاف و امور خيريه و تبليغات اسلامی شهرستان مذكور عمل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد