کد خبر: 71687
|
19:39 - 1396/07/15
نسخه چاپی

جاده‌های مرگ همچنان بدون روشنایی و ایمنی/ خطر تصادف در کمین ساکنان قره قباق اصلاندوز!+عکس

 جاده‌های مرگ همچنان بدون روشنایی و ایمنی/ خطر تصادف در کمین ساکنان قره قباق اصلاندوز!+عکس
جاده های روستایی و شهری اصلاندوز بعلت نبود علائم روشنایی و ایمنی و احتمال تصادف را بیشتر می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،تاکنون حوادث رانندگی بیشتری در سه راهی محله قره قباق روبروی دانشگاه آزاد و سالن ورزشی رخ داده و مسیری که مشکلات و سختیهای رفت و آمد دانش آموزان،دانشجویان و ورزشکاران را نیز بیشتر کرده است.

نبود سرعت گیر و علایم راهنمایی و رانندگی در جاده بین المللی که روزانه چندین خودروی سبک و سنگین از اتباع کشور جمهوری آذربایجان و کشورمان از این مسیر تردد می کنند.تصمیم گیری جدی مسئولان برای رسیدگی به سه راهی و جاده منتهی به شهر اصلاندوز را می طلبد.

البته سرعت گیرهایی از جنس آسفالت در مقابل دانشگاه آزاد پیشتر توسط شهرداری ایجاد شده بود اما به لحاظ سایش خراب شده و رانندگان نیز با سرعت در این مسیر تردد می کنند.

اما سه راهی روستای تربت کندی که یکی از نزدیک ترین روستا به شهر اصلاندوز نیز هست از نبود روشنایی و سرعت گیر رنج می برد و شبها یکی از پر خطرترین جاده نیز محسوب می شود که تصادفات فراوانی نیز در این محل بوقوع پیوسته است.

سهل انگاری در این مورد و بی توجهی به مطالبات مردم خسارات جبران ناپذیری بوجود می آورد که امیدواریم مسئولان ذی ربط نسبت به بهینه سازی سرعت گیرها و نصب علایم راهنمایی رانندگی در راههای پر خطر محله قره قباق،تربت کندی و سایر روستاهای مشابه اقدام جدی داشته باشند تا شاهد تصادفات منجر به خسارات جانی و مالی نباشیم.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد