سرویس: نمین
کد خبر: 71704
|
14:07 - 1396/07/16
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نمین خبر داد؛

اعزام 400 دانش آموز شهرستان نمین به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور

اعزام 400 دانش آموز شهرستان نمین به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور
فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: امسال 400 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور به شمالغرب کشور اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، سرهنگ شاپور حسن زاده ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور که با حضور مسئولین شهرستان نمین برگزار شد اظهار کرد: در اوایل آبان ماه 200 دانش آموز دختر و 200 دانش آموز پسر به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام می شوند.

 

وی ادامه داد: سال گذشته نیز به همت مسئولین و بنابر سهمیه ای که به شهرستان نمین داده شده بود، 478 دانش به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نمین در این جلسه، مبنا و محتوای فکری و اعتقادی دفاع مقدس را عامل ایستادگی در برابر دشمنان دانست و گفت: هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به شمالغرب کشور آشنایی با همین مبنا و محتوای دفاع مقدس است و نتیجه ی این آشنایی نیز به استمرار نظام و انقلاب کمک خواهد کرد.

 

وی با بیان به این که شهدای ما از مکتب امام حسین(ع) و قیام عاشورا درس گرفته اند افزود: بهترین راهکار انتقال رشادت های شهیدان در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان، اعزام به راهیان نور است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد