سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71715
|
06:52 - 1396/07/17
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد خلخال مطرح کرد:

ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان ورودی جدید

ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان ورودی جدید
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال گفت: در راستای استفاده از ظرفت های علمی و فنی، دانشگاه آزاد خلخال در نظر دارد به دانشجویان ورودی جدید و مشتاقان تحصیل در این واحد وام قرض الحسنه، تسهیلات و همیاری های مادی و معنوی ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، حجت الاله درخشان در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر با اشاره به ارائه خدمات مالی و معنوی به دانشجویان این واحد، خصوصاً دانشجویان ورودی جدید اظهار کرد: در راستای استفاده از ظرفت های علمی و فنی و افزایش سطح کیفی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال، این واحد در نظر دارد به دانشجویان ورودی جدید و مشتاقان تحصیل وام قرض الحسنه، تسهیلات و همیاری های مادی و معنوی ارائه دهد.

وی به اقساط بندی شهریه و ارائه دیگر تسهیات بانکی به نخبگان و دانشجویان اشاره و تاکید کرد: نخبگان، فرهیختگان، علم پروران و جوانان جویای دانش را در منطقه شناسایی و جذب خواهیم کرد و تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته خواهد شد.

درخشان اظهار کرد: هیچ نخبه و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز بماند یا در سایه محرومیت توانایی پرداخت شهریه را نداشته و به عبارتی تحصیل را رها کند، دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی باید به راحتی و بدون دغدغه تحصیل، تحقیق و پژوهش کنند.

رئیس دانشگاه آزاد خلخال اضافه کرد: از آنجا که دانشجویان برای پرداخت شهریه دانشگاه خود گاه با هزینه های زیاد مواجه می شدند، در سالهای گذشته وزارت علوم تسهیلاتی مثل وام شهریه را برای دانشجویان تدارک دید تا بتواند قدری بار مالی را از دوش دانشجویان و خانواده هایشان بردارد و آنها را به تحصیل مشتاق تر کند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: کم نیستند دانشجویانی که به دلایل شرایط مالی سخت قید ورود به دانشگاه را می زنند یا حتی درس را نیمه‌کاره رها می کنند؛ در چنین شرایطی در نظر گرفتن شرایط و تسهیلاتی از سوی دانشگاه، کمی خیال دانشجویان را راحت می کند که این امر اینک در دانشگاه آزاد خلخال عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد