سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 71742
|
16:40 - 1396/07/17
نسخه چاپی

گرامیداشت روز جهانی کودک با بچه‌های مدارس حاشیه‌ شهر+ تصاوير

 گرامیداشت روز جهانی کودک با بچه‌های مدارس حاشیه‌ شهر+ تصاوير
به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، مربیان مرکز یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک پارس‌آباد در مدارس حاشیه‌ی شهری حضور یافتند و این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک و مصادف شدن آن با ماه محرم، مربیان مرکز یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک پارس‌آباد در مدارس حاشیه‌ی شهری حضور یافتند و این ایام را گرامی داشتند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در حاشيه اين مراسم با تبریک این هفته به کودکان و معلمان آنان، گفت: کودکان دیروز با نهضت حسینی در کلاس‌های دفاع مقدس در صف فداکاری و ایثار رشد و نمو یافتند و باید سعی کنیم امروز هم کودکانمان از آن نهضت‌ها بی‌بهره نمانند.

علی برادران با تأکید بر شعار "هر کودک نشانی خداست" افزود: هر کودک پاک است، معصوم است، ظریف است، لبخندهایش مقدس است و رضایت او رضایت خداوند است، پس چه خوب است که همیشه بر لبان کودکانمان لبخند رضایت بخشی را به تماشا بنشینیم چراکه این لبخند باعث لبخند خدا می‌شود.

معرفی کتاب تشنه‌لبان و روخوانی این کتاب توسط اعضا، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع)، قصه‌گویی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان از دیگر بخش‌های برنامه بود.

در حاشيه اين مراسم، از سوي کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد به‌ دانش‌آموزانی که نامشان به نام حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مزین شده بود کتاب اهدا شد.

 

///

///

//

///

//

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد