سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71743
|
16:43 - 1396/07/17
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

مسئولان گرفتار حاشیه های دشمن شاد کن نشوند

مسئولان گرفتار حاشیه های دشمن شاد کن نشوند
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با بیان ایکنه دشمن به دنبال آن است که مسائل فرعی جای مسائل مهم و اصلی را بگیرد گفت: مسئولان نباید گرفتار حاشیه هایی شوند که تولید شده از سوی دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار با حضور ائمه جمعه بیله سوار و جعفرآباد، جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فرماندار، رئیس دادگستری و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، مسئولان پایگاه‌های بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی در حسنیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات 5 ساله سرهنگ پاسدارشکور زارع قدردانی شد و سرهنگ پاسدار یوسف اختری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار منصوب شد.

سردار مستعد جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تسلیت ایام عزاداری امام حسین علیه السلام با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین مولفه های زندگی بشری است اظهار داشت: دشوارترین مسئولیت ها در جامعه، برقراری امنیت و نظم است.

سرتیپ دوم پاسدارفرهنگ مستعد گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است لذا برای مقابله با استکبار به روحیه انقلابی و جهادی لازم داریم که در صورت عدم وجود روحیه انقلابی مقاومتی هم در کار نخواهد بود.

وی با اشاره به برخی زمزمه ها مبنی بر محصور کردن نیروهای نظامی در داخل پادگانها تاکید کرد: اگر انقلاب پیشرونده است پس باید پاسداران انقلاب هم همراه انقلاب به پیش بروند.

وی با بیان اینکه منطق جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم است گفت: مشکل اصلی امریکا با جمهوری اسلامی است لذا آمریکایی ها وجود نیروی مستقل به نام ایران را در منطقه بر نمی تابند.

سردار مستعد خطاب به مسئولین کشوری نیز گفت: مسئولان نباید به حاشیه ها پرداخت کنند زیرا که این مسئله هدف اصلی دشمنان است و انها به دنبال این هستند که مسائل فرعی جای مسائل مهم و اصلی را بگیرد.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در این مراسم با تشریح آیه ای از قران در خصوص ایثار و شهادت گفت: خداوند شهید حججی را امام شهدای بی سر قرار داد.

وی گفت: در مجموعه سپاه و بسیج باید معنویت واقعی به عنوان اولین اولویت مورد تاکید قرار گیرد زیرا که اگر معنویت و ایمان نباشد چیزی به نام دفاع نیز نخواهد بود.

وی با اشاره به ایجاد نظام تربیتی صالحین در بین بسیجیان این اقدام را در جهت عمق بخشی دینی بین جوانان خوب ارزیابی کرده و به ارتقا کیفی آن تاکید کرد.

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: در اسلام چیزی به نام چپ یا راست و اصول گرا یا اصلاح طلب نداریم و این تولید شده اتاق فکر غرب و به ویژه انگلیس است لذا می توان این اختلاف سلیقه ها را با تفاهم حل و فصل کرد.

 

نقش سپاه در کشور انکار ناپذیر است

آرام حلیم فرمانداربیله سوار در بیانانی اظهار داشت: سپاه درهمه زمینه ها فعال بوده و لذا نقش سپاه در کشور انکار ناپذیراست.

وی با تقدیر از زحمات 5 ساله سرهنگ زارع در ناحیه سپاه شهرستان بیله سوار عنوان کرد: سپاه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در طول 8 سال دفاع مقدس با تمام دنیا جنگ کرد و امروز نتیجه مقاومت و ایستادگی انها چشیدن طعم شیرین امنیت در کشور است.

 

مدافعان حرم بذر غیرت ایرانی را در جهان افشانده اند    

سرهنگ پاسدار شکور زارع فرمانده پیشین سپاه شهرستان بیله سوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلای حسینی، شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم که بذرغیرت ایرانی را با معنویتی علوی در سراسر جهان افشاندند، انقلاب اسلامی را امانت امام شهیدان دانست و از شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافان وطن که با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند تجلیل کرد.

وی افزود: افتخار ما این است که در سایه نعمت ولایت و زیر بیرق حق سعادتمندانه در کشوری زندگی می کنیم که بیشترین دشمنان را در جهان دارد اما در سایه خون شهدا امن ترین کشور دنیا است.

 

وی در انتها از اقشار مختلف مردم بالاخص خانواده شهدا، ایثار گران، آزادگان و روسای ادارات و عموم اهالی ولایتمدار بیله سوار و جعفرآباد به جهت همراهی و همدلی و حضور مداوم در صحنه های متعدد نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ارزشهای انقلاب و پشتیبانی از مدافعان حرم تشکر کرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیله سوار نیز ضمن تقدیر و تشکر از نخبگان شهرستان، بزرگان، خانواده شهدا و تشکر ویژه از زحمات سرهنگ پاسدار زارع گفت: خداوند را شاکر هستم که توفیق خدمت پیدا کرده ام و از حسن اعتماد مسئولان رده مافوق کمال تشکر را دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه حد فاصل تودیع و معارفه عمل صالح ورضایتمندی مردم است اظهار داشت: مراسم معارفه پیام آور تودیع است .

فرمانده سپاه بیله سوار افزود: امیدواریم با عنایت خداوند و همکاری و تعامل حاضرین بتوانیم پاسدار واقعی ارزشهای انقلاب بوده و در مسیر امام و شهدا حرکت کنیم و سرباز واقعی ولایت و فرماندهی کل قوا بوده باشیم.

 

به گزارش صبح مغان در انتهای این مراسم طی حکمی سرهنگ یوسف اختری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار منصوب و از زحمات 30 ساله فرمانده قبلی تقدیر و تشکر شد.

 

همچنین اهالی شهرستان به پاس قدردانی از زحمات سرهنگ زارع با اهدای هدایایی وی را بدرقه کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد