سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 71744
|
17:41 - 1396/07/17
نسخه چاپی

در نشست معاونت وظیفه عمومی با دانشجویان دانشگاه محقق عنوان شد؛

شعبه پلیس+10 در دانشگاه محقق اردبیلی مستقر می شود

شعبه پلیس+10 در دانشگاه محقق اردبیلی مستقر می شود
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق در نشست صمیمی دانشجویان این دانشگاه با معاونت وظیفه عمومی گفت: طبق هماهنگی های انجام گرفته شعبه پلیس10+ در زمان ثبت نام دانشجویان در این دانشگاه مستقر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازابصارخبر،عصر امروز نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با معانت وظیفه عمومی استان با حضور جمعی از دانشجویان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق درابتدای این جلسه با بیان اینکه 48 درصد دانشجویان این دانشگاه مذکر هستند، گفت: از این تعداد حدود 66 درصد جزو مشمولان  نظام وظیفه محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی سالانه به طور متوسط پذیرای بیش از 2 هزار دانشجوی ورودی جدید است، گفت: متاسفانه دانشجویان ورودی جدید در بدو ورود به دانشگاه در خصوص مراجعه به شعبات پلیس10+ در سطح شهر با مشکل مواجه می شوند.
مصری در ادامه سخنان خود از هماهنگی های اخیر دانشگاه با معاونت وظیفه عمومی ناجا در این خصوص خبرداد و گفت: در همین راستا طبق هماهنگی های صورت گرفته ، شعبه پلیس 10+ از سال آتی در زمان ثبت نام دانشجویان به مدت 10 روز در دانشگاه محقق اردبیلی مستقر خواهد شد.

سرهنگ عالی زاده معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی شناختی از شهر ندارند، تصمیم گرفته شد شعبات پلیس10 + در دانشگاه های استان مستقر شود که این تصمیم از سال آتی اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه ما با دانشگاه بیگانه نیستیم، گفت: باید از بستر دانشگاه در خصوص موضوعات اجتماعی و حل آسیب های اجتماعی استفاده بهینه شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان سخنان خود به سنوات تحصیلی اشاره کرد و گفت: سنوات تحصیلی طبق پیش بینی قانون برای مقاطع کاردانی 2.5 سال، کارشناسی ناپیوسته 3 سال، کارشناسی ارشد ناپیوسته 3 سال، کارشناسی پیوسته 5 سال، کارشناسی ارشد پیوسته 6 سال، دکتری تخصصی 6 سال و دکتری پزشکی پیوسته 8 سال است.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد