سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71747
|
12:12 - 1396/07/18
نسخه چاپی

نماینده سابق کوثر و خلخال:

انتقال آب قزل اوزن به اردبيل، سکوی پرتاب مسئولان نیست

انتقال آب قزل اوزن به اردبيل، سکوی پرتاب مسئولان نیست
نماینده سابق شهرستان‌های کوثر و خلخال با بیان اینکه انتقال آب قزل اوزن به اردبيل گرچه رويايى دست نيافتنى بوده اما تبديل به موضوعى بسيار مهم در راى آوردن و يا نياوردن كانديداها در حوزه‌های اردبيل، خلخال و كوثر شده و خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، دکتر جلیل جعفری بنه خلخال اظهار کرد: انتقال آب قزل اوزن به اردبيل گرچه رويايى دست نيافتنى براى نمايندگان اردبيل در سال های اخیر بوده، اما تبديل به موضوعى بسيار مهم در راى آوردن و يا نياوردن كانديداها در حوزه‌های اردبيل و خلخال و كوثر شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: به گمان من اين اتفاق نخواهد افتاد چون پروژه اى غير كارشناسى است و نهايتا به ضرر منطقه و به هم خوردن شرايط اكولوژيك و ساختار جمعيتى و نارصايتى هاى اجتماعى تمام خواهد شد. اما موضوعى مهم در تصميم گيرى نمايندگان اردبيل و نماينده خلخال و كوثر در انتخاب استاندار و مديران مرتبط با امور آب منطقه ای است و  قطعا يكى از فاكتورهاى مهم در انتخاب استاندار جديد براى اردبيل است.

نماینده سابق کوثر و خلخال افزود: حتما يكى از معيارهاى نمايندگان اردبيل موافق بودن گزينه مورد نظر با انتقال آب قزل اوزن به اردبيل بوده و خواهد بود و طبيعتا گزينه مطلوب براى نماينده خلخال و كوثر عكس آن بايد باشد؛ اما با توجه به تعداد سه به يك نمايندگان ذينفع در اين مورد، توانايى لابى گرى نماينده جنوب استان براى جذب و همراهى ساير نمايندگان استان بسيار مهم هست تا بتواند گزينه اى را كه موافق انتقال آب نباشد را به كرسى بنشاند.

این دانشمند هسته ای کشورمان خاطر نشان کرد: نكته اى كه وجود دارد مطرح شدن نام اينجانب به عنوان گزينه استاندارى اردبيل است كه بعضى دوستان از استان اردبیل محبت داشتند و مطرح مى كردند ولى براى بنده روشن بود كه اين اتفاق محقق نخواهد شد و دلیل بارز آن، شناخت نمايندگان ذينفع در انتقال آب از مواضع محكم و قاطع اينجانب در مخالفت با انتقال آب قزل اوزن به خارج از حوضه آبریز آن، بود.

وی در پایان گفت: البته بنده خودم هم با علم و يقين به اين موضوع مهم هرگز قدمى در اين زمينه برنداشتم؛ چون بر فرض محال اگر اين اتفاق مى افتاد و حتى در مقام حرف موافق این كار مى شدم نام من به عنوان خائن به زادگاه خویش برای هميشه در تاريخ ثبت می شد و این مساله براى هر كانديدا براى استاندارى اردبيل از جنوب استان صادق هست.
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد