سرویس: اردبیل
کد خبر: 71761
|
11:46 - 1396/07/18
نسخه چاپی

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل:

6 درصد مدارس استان اردبیل دو شیفته مدیریت می‌شوند

6 درصد مدارس استان اردبیل دو شیفته مدیریت می‌شوند
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه میانگین مدارس چند شیفته در کشور حدود 10 درصد است، تنها 6 درصد مدارس استان اردبیل به علت نبود فضای مناسب آموزشی به صورت چند شیفتی مدیریت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازادیب رسا، احمد ناصری در خصوص وضعیت مدارس چند نوبته در استان اردبیل گفت: در سه شهرستان اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد به دلیل تراکم زیاد جمعیت دانش آموزان نسبت به فضای آموزشی موجود و لازمه برگزاری کلاس درس، تعدادی از مدارس به صورت چند شیفتی اداره می شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه میانگین مدارس چند شیفته در کشور حدود 10 درصد است، گفت: از سه هزار و 698 مدرسه استان اردبیل،  تنها 6 درصد مدارس استان اردبیل به صورت دو شیفته مدیریت می شوند.

 مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل در ادامه، افزود: در اردبیل 28 درصد مدارس، در مشگین شهر و پارس آباد 50 درصد مدارس با کمبود فضا برای برگزاری یک نوبته و یک شیفتی روبرو هستند که اقدامات قابل توجهی در خصوص بحث مدرسه سازی در این مناطق انجام گرفته است.

ناصری با اشاره به لازمه حضور خیرین و همکاری ارگانهای متولی مسکن مهر در طرح مدرسه سازی، تصریح کرد: با استفاده از تمامی اعتبارات استانی و ملی موجود در بحث عمرانی آموزش و پرورش و علی الخصوص در حیطه مدرسه سازی که نسبت به سال گذشته رشد 65 درصدی داشته است، توانسته ایم بخشی از کمبود های موجود را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر 30 پروژه مدرسه سازی با مولفه های ساخت، تخریب، بازسازی و مقاوم سازی در شهرستان های واجد شرایط استان در دست اجراست.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد