سرویس: نیر
کد خبر: 71765
|
13:52 - 1396/07/18
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر:

ماهواره فریبنده‌ترین ابزار جنگ نرم است

ماهواره فریبنده‌ترین ابزار جنگ نرم است
سرهنگ منیر با اشاره به خطر تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: جنگ نرم دشمن از جنگ رو در رو بسیار خطرناک‌تر است که نمونه بارز آن را در شبکه‌های ماهواره‌ای می‌بینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز،سرهنگ عادل منیر ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با اصناف و اهالی بخش کورائیم که در مسجد باب‌الحوائج این شهر برگزار شد، ماهواره را از فریبنده‌ترین ابزار جنگ نرم دانست و اظهار داشت: ماهواره فریبنده‌ترین ابزار جنگ نرم است که از طریق پخش برنامه‌های مختلف و رسوخ بی‌صدا در خانه‌ها قربانی می‌گیرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر با اشاره به خطر تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: امروزه جنگ دشمن با ما جنگ نرم و از جنگ رو در رو بسیار خطرناک‌تر است که نمونه بارز آن را در شبکه‌های ماهواره‌ای می‌بینیم.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر دشمنان در حوزه جنگ نرم، تصریح کرد: دشمنان پس از ناامیدی در جبهه جنگ سخت و پیروزی جوانمردانه رزمندگان اسلام، از راه‌های دیگر وارد شدند که نمونه بارز آن را می‌توان استفاده از ابزارهای مختلف که بعضاً جذاب و فریبنده است، دانست.

 

سرهنگ منیر اضافه کرد: امروز دشمنان از طریق ماهواره، امواج و شبکه‌های بیگانه در میان مردم با چهره‌ای خوب و فریبنده رسوخ کرده و بی‌صدا عفت و حیای جامعه را تخریب می‌کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه در این جبهه به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ سخت است، ادامه داد:  نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها در معرض و آسیب این شبکه‌ها قرار گرفته‌ند و  باید با این تهاجم مقابله کرد که در این بخش نقش خانواده‌ها بسیار مهم و اساسی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر افزود: رویکرد پلیس درجامعه، رویکرد اسلامی و جامعه محور و ساز‌و‌کار پلیس نیز با توجه به شعار آن، رویکردی اجتماع محور است.

 

 

وی در ادامه اظهار داشت : اصناف و بازاریان در بحث حفظ امنیت بازوی توانمند نیروی انتظامی بوده و می‌توانند با کمک و یاری این نیروی خدوم، آسایش و آرامش را در جامعه برقرار کنند.

 

سرهنگ منیر تصریح کرد: مردم باید بیش از پیش به نیروی انتظامی اعتماد کرده و در پیشگیری از وقوع جرم همکاری‌های لازم را داشته باشند تا با کمک و یاری هم بتوانیم جامعه‌ای آرام و با امنیت کامل برقرار کنیم.

 

در پایان از بازاریان نمونه و کادر نمونه نیروی انتظامی بخش کورائیم تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد