سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71768
|
14:13 - 1396/07/18
نسخه چاپی

پذیره نویسی شرکت تعاونی توسعه و عمران مشگین‌شهر آغازشد

پذیره نویسی شرکت تعاونی توسعه و عمران مشگین‌شهر آغازشد
پذیره نویسی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان با هدف جلب مشارکت های مردمی و تسریع در رشد، توسعه و هدایت منابع مردمی به بخش های تولیدی و عمرانی آغازشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر از آغاز پذیره نویسی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان خبرداد و گفت: تأسیس این شرکت گامی نو در جهت مشارکت گسترده مردم درتوسعه، اشتغال و طرح های سودآور اقتصادی است.

 

 وی تسریع در رشد و توسعه شهرها و روستاها، هدایت منابع مردمی به فعالیت های عمرانی ،تولیدی ،کشاورزی و اقتصادی سودآور،تعمیم اعتبارات و حمایت های قانونی و دولتی به عموم مردم را از اهداف مهم تأسیس شرکت برشمرد.

 

فرماندار مشگین‌شهر گفت: این شرکت بر اساس قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی با اعضای موسس تشکیل و نسبت به پذیره نویسی از تاریخ 16مهرماه به مدت بیست روز اقدام می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: عضوگیری از ساکنین بومی و شاغلین مشگین شهر با هدف جلب مشارکت های مردمی و تسریع در رشد، توسعه و هدایت منابع مردمی به بخش های تولیدی و عمرانی انجام می‌گیرد و وزرات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نیز مکلف به بستر سازی و ورود بخش های تعاونی به فعالیت های عمرانی و اقتصادی این شرکت است و سود حاصل از فعالیت در سه دهک پایین جامعه توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به ظرفیت قانونی ،تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان را ازضروریات تلقی و ارزش هر سهم را حداقل یک هزارتومان و حداکثر یک میلیون و پانصدهزارتومان ارزیابی کرد.

 

رحیمی زاد اظهار کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با خرید سهام زمینه مشارکت در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی را فراهم و از سود حاصله بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد