سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71770
|
14:17 - 1396/07/18
نسخه چاپی

کلینیک تخصصی مشگین‌شهر نیاز به راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی دارد

کلینیک تخصصی مشگین‌شهر نیاز به راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی دارد
به منظور تکریم بیماران می‌بایست سیستم نوبت گیری آنلاین برای کلینیک تخصصی راه اندازی شود تاز طریق سامانه اینترنتی نوبت گیری کرده و فرم پذیرش خود را تکمیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، با اجرای طرح تحول سلامت حجم مراجعات مردمی در شهرستان مشگین شهر به بیمارستان خصوصاً درمانگاه تخصصی افزایش چشم‌گیری یافته است به طوری که درمانگاه تخصصی بیمارستان جوابگوی نیاز بیماران نبود لذا بیش از 60 میلیارد ریال از محل اعتبار طرح تحول نظام سلامت برای احداث کلینیک تخصصی بیمارستان هزینه شد تا مشکل کمبود فضای درمانی درمانگاه تخصصی رفع شود که خوشبختانه این مشکل رفع شد و نارضایتی‌های مردمی نیز کاهش یافت.

 

با توجه به اینکه در درمانگاه تخصصی بیمارستان پذیرش به صورت حضوری انجام می‌گرفت و حجم مراجعات منجر به تجمع بیشتر می‌شد و بیمار مجبور بود صبح اول وقت برای نوبت گیری به درمانگاه مراجعه کند و چند ساعت بعد برای ویزیت در درمانگاه حضور داشته باشد  و این امر نارضایتی عمومی را چندین برابر می‌کرد که با احداث کلینیک تخصصی انتظار می‌رفت این مشکل نیز همچون فضای درمانگاه رفع شود اما با وجود اینکه کلینیک تخصصی مدتی است راه اندازی شده متاسفانه هنوز پذیرش به صورت حضوری انجام می‌گیرد و چندین نفر در پشت سیستم اقدام به پدیرش بیماران می‌کنند و 10ها نفر در نوبت پذیرش قرار می‌گیرند.

 

بعد از طی فرایند نوبت گیری، نوبت به پرداخت هزینه می‌شود که این صف طولانی اینبار در پشت صندوق‌ها تشکیل می‌شود و در نهایت کلیه بیماران به زمان خاصی که دکتر در درمانگاه حضور  می‌یابد فراخوانده می‌شود که در مقابل دفتر دکتر نیز صفی دیگر ایجاد می‌شود و گاهاً نیز مشاهده می‌شود که بیماران برای مراجعه به دکتر دچار رنجش می‌شوند.

 

در حالی که به منظور تکریم بیماران می‌بایست سیستم نوبت گیری آنلاین برای کلینیک تخصصی راه اندازی شود تا بیماران بدون اینکه یک روز خود را برای درمان صرف کنند، از طریق سامانه اینترنتی نوبت گیری کرده و فرم پذیرش خود را تکمیل کنند و در زمان تعیین شده در محل حضور داشته باشند.

 

این در حالی است که زمان انتظارطولانی مانع از ارایه خدمات مطلوب، اتلاف وقت بیماران و عدم رضایت آن ها می گردد؛ بنابراین رضایت بیمار از زمان انتظار نقش بسزایی در فرایند تضمین و مدیریت کیفیت ایفا می کند لذا با راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین نه تنها بار مراجعه حضوری بیماران و ترافیکی در درمانگاه تخصصی کاهش یافته بلکه موجب جلب رضایت عموم بیماران به کلینیک می‌شود.

 

با راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمار با مراجعه به سایت اختصاصی کلینیک و با کلیک بر روی گزینه دریافت نوبت اینترنتی ،می‌تواند زمان ها و روزهای آزاد پزشک را جهت رزرو و دریافت نوبت مشاهده کرده  و نوبت خود را رزرو نموده و پس از هدایت به درگاه پرداخت اینترنتی بانک ، با واریز مبلغ ویزیت نوبت خود را از راه دور قطعی نماید سپس  کد رهگیری در پرینت نهایی در اختیار بیمار قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد