سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71771
|
14:36 - 1396/07/18
نسخه چاپی

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد؛

احداث مدرسه 12 کلاسه در شهر اصلاندوز با اعتبار 22 میلیارد ریال

احداث مدرسه 12 کلاسه در شهر اصلاندوز با اعتبار 22 میلیارد ریال
رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از اختصاص اعتبار 22 میلیارد ریالی برای احداث مدرسه 12 کلاسه در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما"قدرت مهرآوران" امروز در گفت و گو با خبرنگارارس تباربه نتایج نشست شکور پورحسین نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار با دکتر محمدتقی نظر پور رئیس سازمان نوسازی و توسعه تجهیز مدارس کشور در تهران اشاره کرد و گفت:در این نشست مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد،بیله سوار،اصلاندوز و جعفرآباد نیز حضور داشتند.

وی از احداث مدرسه 12 کلاسه شهر اصلاندوز خبر داد و گفت:در نشست تهران احداث مدرسه 12 کلاسه شهر اصلاتدوز با مشارکت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ومجمع خیرین استان اردبیل با اعتبار بیست و دو میلیارد ریال و تکمیل سالن ورزشی اصلاندوز با اعتبار پنج میلیارد و 480 میلیون ریال به تصویب رسید.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز همچنین از اختصاص تجهیزات کمک آموزشی از جمله رایانه،لپ تاپ،پروژکتور و کیت های آموزشی به مدارس شهرستانهای پارس آباد،بیله سوار،اصلاندوز و جعفرآباد و گفت:استاندارد سازی مدارس شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار و اصلاندوز و جعفرآباد که نیاز به استاندارد سازی و سیستم گرمایشی دارند،اجرا می شود.

تکمیل سالن ورزشی شهرستان پارس آباد با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد ریال،تکمیل سالن ورزشی جعفرآباد با اعتبار چهار میلیارد ریال و کمک به استخر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با اعتبار پانزده میلیارد ریال از نتایج نشست پورحسین با رئیس سازمان نوسازی و توسعه تجهیز مدارس کشور بود که مهرآوران به آنها اشاره کرد.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز همچنین از حصارکشی مدرسه دخترانه شبانه روزی نرگس اصلاندوز با اعتبار 290 میلیون تومان خبر داد و از پیگیری حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز و عنایات ویژه اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد و مینایی بخشدار اصلاندوز برای احداث مدرسه 6 کلاسه در محل مدرسه قدیمی شهید باهنر این شهر قدردانی کرد.

وی در پایان از پیگیری ویژه شکور پورحسین نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس،ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل و مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل  نسبت به رفع مشکلات فضای آموزشی منطقه و شهرستانها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد