سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71774
|
16:34 - 1396/07/18
نسخه چاپی

ظهر امروز؛

پرسنل سپاه شهرستان اردبیل با آیت الله عاملی دیدار کردند + جزئیات

پرسنل سپاه شهرستان اردبیل با آیت الله عاملی دیدار کردند + جزئیات
کارکنان سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل بعد از نماز ظهر و عصر امروز سه شنبه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، کارکنان و مسئولان سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل دیدار کردند.

آیت الله سید حسن عاملی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه ژنرال سیسی در اولین سفر دیپلماسی خود به عربستان رفت؛ اظهار داشت: عربستان اولین کشوری بود که از حکومت ژنرال سیسی در مصر دفاع کرد، این درحالی بود که اخوان المسلمین مصر حدود 60 سال با عربستان جنگ کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ادامه گفت:  ژنرال سیسی در سفر به عربستان مدت نسبتا زیادی توقف کرد ولی در سفر به ایران دو ساعت نماند و حتی آب هم نخورد؛ و گفت: آب رافضی ها را نمی خورم!.

امام جمعه اردبیل اظهاراتBBCهمزمان با سفر سیسی به عربستان را قابل تامل دانتس و تصریح کرد: شبکه ماهواره ای «بی بی سی» در اینباره افشا کرد "سیسی رفت دعوای 1400 ساله را زنده کرد و بر آتش اختلافات دمید!".

 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه ایالت متحده امریکا با فن و شیطنت و برنامه هایی نهادهای بین المللی را بدست گرفته است و بقیه کشور و دولت ها زیر دست و پای او مانده اند خاطر نشان ساخت: تورم هزار درصدی را با محاصره اقتصادی بر ونزوئلا چیره کرده و کشور کوبا را نزدیک به 50 سال در تحریم قرار داده است.

استاد حوزه و دانشگاه اردبیل با اشاره به اینکه هیچ فعل و انفعال سیاسی مؤتلفین آمریکا بدون هماهنگی قبلی و اطلاع قبلی او به مرحله اجرا در نمی آید؛ تصریح کرد: همانطوری که در خطبه های نماز جمعه ایراد شد؛ مخالفت اخیر آمریکا با همه پرسی کرستان عراق تنها به این جهت است که؛ اولاً مخالفت های جهانی و کشورهای همسایه را ارزیابی کرد دوم برای انکه ائتلاف خود را در منطقه از دست ندهد با رفراندوم مخافت کرد؛ زیرا این مخالفت در حالی بود که بطور مستقیم کشورهای؛ ترکیه- ایرن - عراق را به عکس العمل نظامی در صورت ورود به حریم هوایی و زمینی کردستان عراق تهدید کرد.

 

 

عاملی در ادامه در تایید این نظریه اظهار داشت: هر زمان که جمهوری آذربایجان قصد گرمتر کردن روابط با روسیه و نزدیک شدن به آن را پیدا می کند فوراً حکومت گندارمه قره باغ را به راه می اندازند!.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: بیش از 17 هزار شهید ترور داریم و کسی با تروریست ها برخوردی نکرد و اکنون نیز با حمایت از تروریست های تکفیری نیت و چهره واقعی شومشان در موضوع ادعای مبارزه با تروریست بیش از گذشته برملا شده است.

امام جمعه اردبیل تمام اقدامات استکبار و دشمنان را در راستای منافع ملی خودشان دانست و تصریح کرد: "متاسفانه این ماها هستیم که منافع ملی رعایت نمی کنیم، حرف هایی می زنیم که دشمن جری تر و گستاختر شده است.وقتی که گفته می شود؛ آب ما وابسته است! خزانه ما خالی است! هرکسی حرفی می زند خودش هزینه دهد! طبیعتا دشمن محاسباتش را می فهمد".

 

 

ایت الله عاملی در ادامه سخنان خود در دیدار با پاسداران سپاه شهرستان اردبیل از مسئولان این مجموعه خواست: نسبت به تربیت و پرورش تحلیل گران قوی در سپاه و چاپ مقاله های معتبر در مراکز معتبرعلمی برنامه ریزی کند و در این باره نیز تکلیف هایی خواسته شود.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: سپاه با تربیت و تعلیم نظریه پردازان و تحلیل گران قوی باید به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران در تبیین ارمان های انقلاب اسلامی برای جهان، باشد.

عاملی با تاکید بر اینکه مغرضین و دشمن بشدت بر روی گزینه شکسته شدن هیمنه سپاه و تنزل جایگاه اجتماعی آن از راه شناسایی و اطلاع از کوچکترین خطای احتمالی  متمرکز شده است؛ تا آن را علم کرده و در بوق کرنا کند، ادامه داد: بنابراین باید تعلیم تعالیم اسلامی، فقهی و فرهنگی روز به روز پررنگتر شده و صیانت و نظارت ها قوی تر شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه حکومت های بظاهر اسلامی وهابیت؛ پشت سوریه را خالی کردند تصریح کرد: تکفیری ها در نهایت به این اصل و نظر شیعه رسیدند که اصل مشکل عالم اسلام و حکومت ها در نبود حاکم ناصالح بوده و دقیقاً در همین راستا به کاخ پادشاهی عربستان حمله کردند و تنی چند نیز کشه شدند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: وهابیت جدیدا به این نتیجه رسیدند که دروغ و عوام فریبی شده است زیرا خلافت نه فروع الدین بلکه اصول الدین بوده و در صورت انحراف و سقوط خلافت؛ حکومت های اسلامی و فرهنگ ها نیز زایل و سقوط خواهند کرد

سید حسن عاملی در بخش بعدی سخنان خود درباره پیشنماز مکه گفت: "سدیس اول یهودی بود بعد مسلمان شد و اکنون پیشنماز مکه است، او در سفر به کنگره امریکا گفته است دو قطب رفاه جهان؛ امریکا و عربستان است!".

گفتنی است در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار حسن دهقانی نیا فرمانده سپاه شهرستان اردبیل هدف از این دیدار را ارتقاء کمی و کیفی برنامه های سپاه این شهرستان دانست و ظرفیت بسیج را در تمامی ابعاد در خدمت مردم اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد