سرویس: نیر
کد خبر: 71790
|
10:26 - 1396/07/19
نسخه چاپی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی در بخش کورائیم

احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی در بخش کورائیم
ستاری از احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی در بخش کورائیم شهرستان نیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز، بهزاد ستاری در مراسم افتتاح مهدکودک شهر کورائیم که با حضور مسؤولان شهرستانی صورت گرفت اظهار کرد: درحال حاضر 8 هزار و 800 کودک در سطح استان اردبیل در 350 مهد کودک از آموزش‌ها و خدمات این مهدها استفاده می‌کنند. 

 

وی از ارائه یک وعده غذای گرم در مهدکودک‌ها خبر داد و افزود: از 15 مهرماه برنامه داریم در مهدکودک‌های سراسر استان تا پایان سالتحصیلی یک وعده غذای گرم ارائه دهیم.

 

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل درباره احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی در بخش کورائیم نیز بیان کرد: این مجتمع به منظور  ارائه خدمات مختلف بهزیستی اعم از پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی به جامعه هدف احداث می‌شود.

 

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم با قدردانی از خدمات بهزستی به افراد تحت پوشش، به اهمیت تعلیم و تربیت کودکان اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت کودکان در مهد کودک‌ها باید با سمت و سوی  قرآنی و اسلامی بوده و مربیان مهدکودک‌ها دراین خصوص برنامه داشته باشند.

 

در این مراسم، از حجت‌الاسلام نصیری خیر بهزیستی و خدایی شهردار کورائیم تجلیل و قدردانی شد و در پایان مراسم نیز مسؤولان کلنگ احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی کورائیم را در زمینی  به مساحت 100 مترمربع به زمین زدند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد