سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71827
|
12:06 - 1396/07/20
نسخه چاپی

تجربه تلخ مردم مشگین‌شهر از پذیره نویس در شرکت‌های تعاونی

تجربه تلخ مردم مشگین‌شهر از پذیره نویس در شرکت‌های تعاونی
مردم شهرستان مشگین‌شهر خاطرات خوبی از تاسیس شرکتی برای استخراج و احداث کارخانه مس و همچنین اتفاقات ناگوار شرکت لنت گستر ندارند لذا امید است اتفاقات ناگوار شرکت مس و لنت گستر دو باره تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، اخیراً پذیره نویسی شرکت توسعه وعمران مشگین شهر در این شهرستان شروع شده و خبر آن در رسانه‌ها و فضاهای مجازی و همچنین در سطح مشگین شهر بر سر چهار راه‌ها و معابر پرتردد شهر بر روی بنرهایی بزرگ، تبلیغاتی نقش بسته است که در آن از مردم برای سهیم شدن در تاسیس شرکتی با نام "شرکت توسعه و عمران مشگین شهر" دعوت شده است.

 

 اهداف و برنامه‌های خوبی نیز - حداقل در شعار و بر روی کاغذ و بنر برای تشکیل شرکت مذکور قید گردیده است.

در باره اینکه این شرکت و تاسیس آن به کجا خواهد انجامید، فعلاً هر گونه اظهار نظر زود است، چون هنوز برای مردم خیلی روشن نیست که اهداف و برنامه هایی خارج از آنچه در ظاهر که به افکار عمومی ارایه شده است نیز در نزد برخی ها وجوددارد یا نه؟

 

باید اذعان داشت که مردم صدیق شهرستان خاطرات خوبی از این اقدامات ندارند، تجربیات تلخ مردم از تاسیس شرکتی برای استخراج و احداث کارخانه مس و همچنین اتفاقات ناگوار شرکت لنت گستر که در حاضر فقط نامش وجود دارد و هیچ خبری از سود دهی آن برای سهامداران نیست، به این زودی ها دچار فراموشی نمی شود.

 

مردم وقتی با چنین موضوعاتی مواجه می شوند می گویند باز هم عده ای می خواهند با پول ما پله‌های ترقی را طی کنند، لذا مردم به درست یا به خطا، دوست دارند اندک سرمایه های خود را به هر نحوی که شده خودشان مدیریت کنند، البته در برخی شهرستان های کشور مردم در این موارد هیچ نا رویی از شرکت های تعاونی نخورده اند، امید است دراین مورد به خصوص در شهرستان مشگین شهر مسئوولین و اعضای موسئس شرکت تعاونی توسعه عمران مشگین شهر بتوانند ضمانت‌های لازم برای جلب اعتماد مردم به خودشان را ارایه کنند و به گونه ای نباشد که حوادث ناگوار شرکت های لنت گستر ویا همان شرکت معروف به شرکت مس تکرار شود.

 

ضمن اینکه مردم در حال حاضر در بسیاری از مسایل و موضوعات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی شهرستان چندان به بازی گرفته نمی شوند حال چرا در این مورد خاص، مردم فراخوان شده اند جای سوأل دارد، مضافاً اینکه امروزه برخی از اطرافیان تعدادی از مسئوولین شهرستان حس می کنند باید با استفاده از موقعیت های موجود باید رشد اقتصادی خوبی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد