سرویس: بیله سوار
کد خبر: 71829
|
13:13 - 1396/07/20
نسخه چاپی

رژه خودرویی و موتوری نیروی انتظامی در بیله‌سوار+تصاویر

رژه خودرویی و موتوری نیروی انتظامی در بیله‌سوار+تصاویر
همزمان با هفته نیروی انتظامی، خودروها و موتورهای ستاد فرماندهی انتظامی، سپاه پاسداران، جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی بیله‌سوار در خیابان‌های شهر حضور یافته و رژه رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده انتظامی بیله سوار در حاشیه این مراسم، هدف از این اقدام را اعلام و اطلاع رسانی هفته ناجا و آمادگی کامل نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شهرستان عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی وقتی می تواند در ماموریت های خود موفق و سرآمد باشد که مردم نسبت به این نیرو اعتماد داشته و با آن همکاری داشته باشند.

وی همکاری مردم با نیروی انتظامی را موجب رونق کار و کیفیت بخشی به فعالیت ها و تلاش های این نیرو در راستای تامین امنیت پایدار برای مردم و جامعه دانست و گفت: هدف اصلی از فراخوانی مردم برای مشارکت و همکاری با نیروی انتظامی کاهش بزه و ناهنجاری ها ، جلوگیری از جرایم و تامین آسایش و آرامش در منطقه و شهرستان است و مزایای تمام این اقدامات به خود مردم بر می گردد.

وی اظهار کرد: به همان اندازه که پلیس برای تقویت اقتدار و قدرت مانور خود در مواجهه و مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی همه گیر به کمک و مشارکت مردم نیاز دارد ، قانونمندی و قانون مدار بودن مردم هم در کاهش این آسیب ها نقش ایفا می کند.

وی از همکاری ادارات شهرستان در برگزاری این مانور قدردانی کرد و افزود: تعامل موجود در بین ادارات شهرستان بیله سوار با نیروی انتظامی همواره قوت قلب و ایجاد انگیزه در پرسنل این نیرو برای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم را سبب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد