سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71832
|
15:28 - 1396/07/20
نسخه چاپی

سرپرست استانداری اردبیل؛

سرمایه‌گذار فرش خلخال فازبندی خود را اعلام کند/ نصف تسهیلات برای طرح فرش خلخال از محل منابع استاندرای تامین خواهد شد

سرمایه‌گذار فرش خلخال فازبندی خود را اعلام کند/ نصف تسهیلات برای طرح فرش خلخال از محل منابع استاندرای تامین خواهد شد
سرپرست استانداری اردبیل در جلسه ستادتسهیل و رفع موانع تولید گفت: سرمایه گذار تولید فرش در شهرستان خلخال فازبندی طرح خود اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، اقبال عباسی امروز به همراه مدیران کل در شهرستان خلخال حضور یافت و بیست و دومین جلسه ستادتسهیل و رفع موانع تولید در خلخال تشکیل شد.

دراین جلسه مشکلات و احدهای صنعتی وتولیدی با بانک های عامل وادارات بررسی شد.

در ادامه اقبال عباسی سرپرست استاندرای اردبیل با اشاره به ورود سرمایه گذار بخش خصوصی به شهرستان خلخال در زمینه تولید فرش و اشتغال یک هزار نفری از سوی این سرمایه گذار گفت: سرمایه گذار طرح خود را با فازبندی اعلام نماید.

 عباسی گفت :این طرح  که به صورت متفرقه در منازل اجرا میشود  و قرار است با فاز بندی از سوی سرمایه گذار به صورت سرمایه ای و  و در گردش 4 قسمت مشخص شود و فاز اول به بانک معرفی خواهد شد و تسهیلات بانکی که به این سرمایه گذار اعطا خواهد شد نصف تسهیلات از طریق استانداری و نصف دیگر از طریق تحویل مبالع از  متقاضیان به بانک  انجام خواهد گرفت.

عباسی از حضور فرماندار و نماینده مردم خلخال وکوثر در این جلسه تقدیر کرد .

دکتر بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر نیز در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به وضعیت موجود شهرستان خلخال گفت:بهترین آرزوی من اشتغال برای جوانان این خاک است و تلاش خود رابرای تحقق این آرزو به کار خواهم گرفت.

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز از ثبت نام 600 نفر متقاضی برای حضور در صنعت فرش شهرستان خلخال خبر دادو گفت: بیش از 250 نفر سری اول ثبت نام آموزش لازم در زمینه فر ش بافی با حضور کارشناسان و مربیان شرکت را گذرانده  وا کنون آماده تولید فرش در منازل خود هستند.

فرماندار خلخال گفت: از لحاظ تامین متقاضی برای تولید فرش مشکلی نداریم و دربخش های تابعه نیز این امکان فراهم خواهد شد تا ثبت نام در بخش ها نیز انجام شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد