کد خبر: 71834
|
17:24 - 1396/07/20
نسخه چاپی

اولین مجمع عالی بسیج شهرستان پارس آباد برگزار شد + عكس

 اولین مجمع عالی بسیج شهرستان پارس آباد برگزار شد + عكس
اولین مجمع عالی بسیج در سال ۹۶ با حضور نمایندگان اقشار مختلف بسیج شهرستان پارس آباد در كانون فرهنگي سپاه ناحيه پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اجلاس مجمع بسیج شهرستان پارس آباد با حضور مسئول راهبردي سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل، فرمانده ناحیه، رییس مجمع بسیج شهرستان و روسای ادارات، جمعي از مدیران، روحانيون و فعالین اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات كانون فرهنگي جوانان سپاه ناحيه پارس آباد برگزار شد.

در اين مراسم سرهنگ صمد آهني دبیر مجمع عالی بسیج ضمن خیر مقدم در خصوص اهداف و وظایف مجمع عالی بسیج مطالب، ضرورت برگزاری این گونه جلسات را به عنوان یک امر مهم جهت همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر بسیج و ادارات شهرستان برشمرد و گفت: این مجمع پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط کارگروهای موضوعی تخصصی ناحیه و بسیج اقشار برگزار شد.

همچنین در ادامه این مراسم فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای عالی بسیج اظهار داشت: با فعالیت‌های تخصصی این مجمع در ارائه راهکارهای متنوع در زمینه های مختلف مي توان گامی مهم و موثر در زمینه های فرهنگی شهرستان برداشت.

سرهنگ حسن نوري به اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی در شورای عالی بسیج اشاره كرد و گفت: باید با شناسایی آسیب های اجتماعی به دنبال ارائه راهکار مناسب برای مقابله با آنها بود.

وی گفت: امروز اعتیاد، طلاق، ماهواره و دیگر آسیب های اجتماعی باید در جامعه شناسایی شوند و برای مقابله با آنها باید برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد به نقش شورای عالی بسیج در مقابله با این آسیب ها اشاره كرد و افزود: شورای عالی بسیج باید دارای اندیشه باشد و در خصوص مسائل اجتماعی با ارائه راهکار پایدار قدم بردارد.

در ادامه این اجلاس روسای کارگروهها و شورای عالی اقشار هر کدام به ارائه نظرات و راهکارهای عملیاتی و قابل اجرا در جهت رشد و ارتقا شهرستان در حوزه های مختلف (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و...) پرداختند و پس از اظهار نظر نماینده هر کارگروه، راهکارهای ارائه شده در نهایت به اجماع عمومی گذاشته شد و راهکارهای تصویب شده به عنوان مصوبات نهایی ثبت و به عنوان بیانیه پایانی و مطالبه عمومی و اولویت شهرستان در حوزه های مختلف به تصویب رئیس مجمع رسید.

 

///

///

////

////

////

///

////

///

///

///

////

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد